کد خبر: ۲۸۹۱۵۰
زمان انتشار: ۲۲:۲۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن گفت: شکست در ضربات پنالتي مقابل تيم ملي عراق نبايد منجر به اظهارات احساسي در مورد تيم ملي بشود.
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در مورد حضور تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا گفت: ما سبک بازی خود را که در جام جهانی داشتیم،‌ در این جام هم به نمایش گذاشتیم. سیستمی که بروندادش بسیار نتیجه گراست. خوشبختانه شرایط تیم ملی در این جام خوب پیش رفت و در دور گروهی تیم یکدستی نشان دادیم که می تواند هدفهای بزرگ را جستجو کرد.

وی در مورد دیدار با عراق اظهار داشت: واقعیت این است که در مورد اشتباه داور با کی روش هم عقیده هستم. داور ضربه مهلکی به تیم ما وارد کرد. در این بازی بار دیگر روح تیمی که نکته برجسته تیم کی روش بود و بچه ها توانستند بازی را جمع کنند ولی خوب شرایط ضربات پنالتی همیشه خاص است.

سرمربی ذوب آ‌هن ادامه داد: ما اگر قهرمان جام هم می شدیم نباید از راندمان پایین فوتبال و ضعفهای ساختاری و سخت افزاری فوتبالمان غافل شویم. ما باید فوتبال را از دامنه درمان کنیم،‌ فوتبالی که بی برنامه است و‌ علم و سخت افزار در آن به مراتب از کشورهایی نظیر امارات،‌ ژاپن،‌ کره جنوبی،‌ استرالیا،‌ قطر و تیمهای نوظهور قاره عقبتر است.

یحیی گل محمدی تاکید کرد: خوشبختانه حضور در جام ملتها برای ما از چند حیث هم مفید بود. ما در برخی پستها،‌ به شدت به بازیکن جدید نیاز داشتیم. در دفاع وسط پورعلی گنجی تقریباً‌ ما را به داشتن یک مدافع وسط برای سالهای آینده فوتبال امیدوار ساخت. در دفاع راست غفوری می تواند چند سال پیراهن تیم ملی را بپوشد. سردار آزمون می تواند به یک فروارد شش دانگ برای تیم ملی ایران تبدیل شود و وحید امیری نیز علیرغم پنالتی که از دست داد نشان داد کیفیت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد. به همه بازیکنان اشاره نمی کنم چون به هر حال این بازیکنانی که از آنها نام بردم، جدید بوده بیش از سایرین در جام ملتها محک خوردند.

وی همچنین اظهار داشت: ما اگر در دور گروهی حذف می شدیم یا اگر حتی قهرمان می شدیم نباید به ایرادات ساختاری فوتبالمان شک کنیم. ادامه مسیری که تیم ملی در پیش گرفته است با سازماندهی بهتری که باید وجود داشته باشد امیدوار کننده است ولی اگر فکری به حال مدیریت استراتژیک فوتبال و سازماندهی فوتبال نشود، طی سالهای آینده مردم دیگر نمی توانند به فوتبالشان دلخوش باشند،‌حتی در سطح آسیا...

گل محمدی در پایان در مورد تغییر مجدد برنامه سازمان لیگ هم اظهار داشت: ارائه برنامه بازیها برای برنامه ریزی باشگاهها است. این بار سوم است که این برنامه تغییر می کند. ما برنامه اردو،‌ بدنسازی،‌تمرینات و بازیهای تدارکاتی خود را بر اساس برنامه لیگ که بازی با پرسپولیس را 15 بهمن عنوان کرده است تنظیم کرده ایم. این بازی ابتدا قرار بود 13 بهمن برگزار شود و حالا عنوان شده است که باید جمعه 10 بهمن به مصاف پرسپولیس برویم. یک مربی چقدر می تواند برنامه تمرینی خودش را تغییر دهد. این تغییرات همه برنامه های ما را به هم ریخت. ما قرار بود سه شنبه با پدیده بازی کنیم ولی حالا نمی دانیم باید چه کاری انجام دهیم. همین مسائل است بر روی همه چیز تاثیر می گذارد. امیدوارم مسوولان سازمان لیگ در مورد این تغییر دوباره تجدید نظر کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها