کد خبر: ۲۸۹۱۴۶
زمان انتشار: ۲۲:۲۴     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
محمدباقر صادقي که 2 ماه به دلايل شخصي تصميم گرفته بود از فوتبال دور باشد، اکنون با انگيزه تمرين و خودش را براي نيم فصل دوم آماده مي‌ کند.
به گزارش "ورزش سه"، صادقی در مورد شرایط ذوب‌آهن گفت: اوضاع ذوب‌آهن خوب و تمرینات عالی است. خیلی سرحال تمرین می‌ کنیم، یک اردوی بسیار خوب هم در مالزی داشتیم فکر نمی‌ کنم هیچ تیمی چنین اردویی رفته باشد، قبل از سفر به مالزی آقای آذری به آنجا رفته و شرایط را کاملا بررسی کرده بود.

وقتی از گلر ذوب‌آهن سوال شد این تیم در نیم فصل دوم هم می‌ تواند روند خوب نیم فصل اول را ادامه دهد پاسخ داد: صددرصد حتی بهتر از نیم فصل اول هم می‌ شود، درست است یکی، دو نفر از بازیکنانمان را از دست داده ایم اما از آن طرف هم تیم مان را تقویت کردیم. ما توانستیم از این تعطیلات بهره کافی را برده و کار را به خوبی پیش ببریم.

این بازیکن در مورد تصمیمش برای دوری دو ماهه از فوتبال ادامه داد: به خاطر خودم این تصمیم را گرفتم. در این مدت چند پیشنهاد هم داشتم اما در نهایت ذوب‌آهن را انتخاب کردم، تیمی که 10 سال در آن بازی کردم برای اینکه بتوانم برگردم و از نو کارم را شروع کنم. نیازمند اجازه آقایان گل‌محمدی و فنایی بودند که آنها هم به من لطف داشتند و این اجازه را صادر کردند.

صادقی در پایان در مورد اینکه از رقابت با مظاهری نمی‌ ترسد افزود: ما 4 دروازه‌بان داریم، همه زیرنظر آقای فنایی به خوبی کار می‌ کنیم و در آخر نظر مربی است که چه کسی بازی کند، من که تمام تلاشم را می‌ کنم ولی برایم فرقی نمی‌ کند چه کسی درون دروازه قرار گیرد هر کس که بتواند بیشتر کمک کند، باید بازی کند. ما 14، 15 بازی فشرده داریم و قطعا در تمام پست ها بازی به همه می‌ رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها