کد خبر: ۲۸۹۱۳۴
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
محمدرضا خلعتبري مهاجم سپاهان از شکست تيم ملي برابر عراق ناراحت است و اعتقاد دارد اين تيم لياقت حضور در نيمه نهايي را داشت.
به گزارش پایگاه 598،خلعتبری در خصوص بازی با عراق و شرایط تیم ملی گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

بچه ها لیاقت برد را داشتند
واقعا از باخت تیم برابر عراق ناراحت شدم و اتفاقی که نباید میفتاد در این بازی افتاد و همه ناراحت شدند. متاسفانه در شرایطی به عراق باختیم که می توانستیم ببریم اما حذف شدیم. بچه ها خیلی در این بازی زحمت کشیدند و می توانستند جزو 4 تیم باشتند و لیاقتش را هم داشتند. به نظر من ایران خیلی خوب بازی کرد و بچه ها واقعا در زمین جنگیدند.

چرا باید دفاع کنیم وقتی می توانیم گل بزنیم
من نمی دانم تیمی که هر وقت اراده می کند روی ضربات ایستگاهی و حملات گل می زند چرا دفاعی بازی می کند. البته این سیستم تیم وسرمربی تیم ملی است و من احترام می گذارم. به هر حال این اتفاق و گذشت باید به فکر آینده باشیم.

این تیم حیف شد
به خاطر مردم مخصوصا کسانی که در استرالیا از تیم ملی حمایت کردند دوست داشتم ایران به مراحل بالاتر برود. فکر نمی کنم در استرالیا تیمی اندازه ایران تماشاگر داشت و واقعا از تیم ملی حمایت کردند. این تیم حیف شد و ما می توانستیم جزو 4 تیم نهایی باشیم.

تمام بازیکنان زحمت کشیدند
درست است بعد از بازی در صفحه شخصی ام به احسان حاج صفی و وریا غفوری دو همبازی ام در سپاهان خسته نباشید گفتم. نه تنها این بازیکنان بلکه بقیه بازیکنان هم خیلی زحمت کشیدند و با غیرت بودند که به تمام ملی پوشان خسته نباشید می گویم.متاسفانه به عراقی باختیم که در حد و اندازه های فوتبال ما نبود.

داور باید بازیکن عراق را اخراج می کرد
اخطار اول مهرداد پولادی در بازی با عراق که درست بود اما کارت زرد دوم را داور می توانست نشان ندهد. البته در ادامه بازی داور باید به یکی ،دو بازیکن عراق کارت زرد دوم را بدهد اما این کار را نکرد. باید دست به دست هم بدهیم تا در آینده فوتبال مان پیشرفت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها