کد خبر: ۲۸۹۱۳۲
زمان انتشار: ۲۲:۲۰     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
پيروز قرباني مدافع صبا معتقد است که با وجود اينکه کي روش مربي بزرگ و خوبي است اما نتوانست ساختار تيم ملي را تغيير دهد.
به گزارش پایگاه 598،قربانی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: من در مورد اختلاف کی روش با قلعه نویی نمی توانم اظهار نظر کنم. اما ای کاش مربیان ما آنقدر سطح خودشان را بالا بیاورند که حتی اگر روزی مورینیو هم به ایران آمد بتوانند از او انتقاد کنند.

داور محاسبات ایران را بر هم زد
به عقیده من ایران در سه بازی اول خودش خوب بود. در دیدار مقابل عراق هم ما خوب بودیم، تا دقیقه 120 هم جنگیدیم. اما متاسفانه داور تمام معادلات ما را برهم زد. در غیر اینصورت ما با دو گل عراق را می بردیم. سیستم دفاعی ایران نوعی سبک بازی بود که دیدید جواب هم داد. ما در مقدماتی بدون بازی تدارکاتی صعود کردیم. به هر حال هر مربی سبک کار خودش را دارد. هر چند که این روش با خواسته فوتبالدوستان متفاوت است.

کی روش باید از فوتبال ایران برود
کی روش مربی بزرگ و خوبی است . اما فکر می کنم بهتر است در این مقطع از فوتبال ما جدا شود چرا که در این مدت نتوانسته ساختارهای فوتبال ما را تغییر دهد. البته من نمی دانم که آیا او آن امکاناتی را که لازم داشته فدراسیون در اختیارش گذاشته است یا نه؟! اما آنچه که می دانم این است که اگر قرار باشد او بماند بهتراست یک برنامه ریزی درست و ساختاری ارائه دهد که نتیجه آن تا چند سال آینده نیز دنبال شود. شاید بهتر باشد که از کی روش برای آموزش نسل جدید مربیان ایرانی که تشنه علم روز فوتبال دنیا و آدمهای پویایی هستند، به کار گرفته شود.

از اختلاف قلعه نویی و کی روش اطلاعی ندارم
من از اختلاف آقای قلعه نویی و کی روش اطلاعی ندارم. اما آنچه که می دانم این است که اندو و نکونام هر دو بازیکنان موثری در تیم ملی هستند. من حدود 6 سال است که با قلعه نویی کار نمی کنم و نمی دانم که الان اخلاق او چطور است! اما آنچه که می دانم این است که حتی اگر بهترین مربی دنیا را به ایران بیاوریم با ز هم مربیان ایرانی از او انتقاد می کنند. کاش می شد که مربیان ما آنقدر از لحاظ فنی سطح خودشان را بالا ببرند که حتی اگر مربی مثل مورینیو را به ایران آوریدم باز هم بتوانند از او انتقاد کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها