کد خبر: ۲۸۹۱۱۹
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
شاهرخ بياني يکي از مربيان استقلال معتقد است که کي‌روش بايد بماند و آمدن مربي جديد هيچ کمکي به فوتبال ما نخواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598،بیانی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: اختلاف آقای قلعه‌نویی با کی‌روش تنها بر سر این است که ما معتقدیم که او می‌ بایست وقتی عملکرد بدی در باشگاه ببیند او را به تیم‌ملی دعوت نکند. اما کی‌روش این کار را نکرد و بازیکنان ملی‌پوش استقلال بی انگیزه شدند.

در حادثه بازی را به عراق باختیم

متاسفانه ما بازی با عراق را به حادثه فوتبال باختیم، پولادی باید احتیاط می‌ گرفت که اخطار نگیرد و آنطوری خودش را در پای بازیکن می‌انداخت. اما بچه ها خیلی خوب و منطقی بازی کردند. وقتی که کار به پنالتی می کشد دیگر نتیجه 50 ـ50 است در نهایت متاسفانه ما نتوانستیم بالا بیاییم.

سیستم دفاعی قابل قبول کی‌روش

من از جمله مربیانی بودم که همیشه گفته ام سیستم دفاعی کی‌روش خوب است. ما وقتی مجبور می‌ شویم حمله کنیم در فاز حمله هم خوب می‌ توانیم کار کنیم همانطور که در بازی با عراق نشان دادیم. اما حضور دو هافبک دفاعی یعنی آندو و نکونام به همراه 4 بازیکن خط دفاعی باعث می‌ شود که ما همیشه 6 بازیکن در شرایط دفاع داشته باشیم اما روی سرعت و استارت های بازیکنان جوان می‌ توانستیم حملات خوبی را هم خلق کنیم. به هر حال این سبک فوتبال آقای کی‌روش است که تیم‌ملی خیلی خوب آن را پیاده می‌ کرد.

رفتن کی‌روش کمکی به فوتبال ما نمی‌ کند

به نظر من کی‌روش بماند بهتر است. رفتن او هیچ کمکی به فوتبال ما نمی‌ کند. کی‌روش به تیم‌ملی ما شخصیت داده است اگر به جوان ها بازی نمی‌ داد قطعا می‌ گفتم که بهتر است از تیم‌ملی برود اما او بدون برنامه ریزی و بازی تدارکاتی به جوان ها اعتماد کرده و از آنها بازی گرفت. شما نگاه کنید خود عراق در مدت این چند وقت با وجود جنگ زدگی و اینکه لیگ ندارند و بازیکنانشان پراکنده هستند، 20 تا بازی تدارکاتی انجام داده اند پس حداقل ما باید 70 بازی تدارکاتی انجام می‌ دادیم.

کی‌روش پول برندش را گرفت

اینکه کی‌روش حقوق زیادی گرفته دلیل چیزی نمی‌ شود، او پول برند اسمش را گرفته است. ما باید بیشتر برای تیم‌ملی بازی تدارکاتی بگذاریم. کی‌روش بازی به بازی جلو رفت چون او هیچ دیدار تدارکاتی انجام نداده بود و بازیکن ما آنقدر شرایط مسابقه ندیده بود که موقع زدن پنالتی ها تنش می‌ لرزید. بهتر از کی‌روش چه کسی را بگذاریم، او 4 سال در ایران بوده و شناخت کافی از تیم پیدا کرده.

انتقاد قلعه‌نویی

انتقاد امیر قلعه‌نویی یا بیانی از کی‌روش مربوط به بازی او نبود بلکه بحث ما این بوده که چرا مربی می‌ آید از بازیکنی که در باشگاهش شرایط خوبی ندارد در تیم‌ملی دعوت می‌ کند. یعنی آن بازیکن همیشه خیالش راحت است که چه عملکرد خوبی داشته باشد و چه نداشته باشد در تیم‌ملی جای دارد. به هر حال ما هم باشگاه استقلال هستیم و با یک باخت یک هفته مردم زجر می‌کشند و با یک برد دل مردم شاد می‌ شود، پس باید به امیر قلعه‌نویی هم حق بدهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها