کد خبر: ۲۸۹۱۱۷
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
فرشاد پيوس بازيکن سابق تيم‌ملي معتقد است که در حال حاضر هيچ مربي اي به اندازه کارلوس کي‌روش نمي‌ تواند براي تيم‌ملي مثمرثمر باشد.
به گزارش پایگاه 598،پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما بازی های واقعا خوب و قابل قبولی از ایران در آسیا دیدیم و اگر پولادی آن اشتباه بچگانه را انجام نمی‌ داد، ایران فینالیست می‌ شد.

اشتباه بچگانه پولادی

ما بازی های خوب و حساب شده و منطقی از ایران در بازی های آسیایی دیدیم. به هر حال همه آرزوی مردم این بود که تیم ایران در این رقابت ها اول شود، بچه ها هم واقعا زحمت کشیدند و 80 دقیقه 10 نفره در مقابل عراق ایستادند و با تعصب فوتبال بازی کردند. اما متاسفانه اشتباه بچگانه پولادی باعث شد که ما نتوانیم جزو 4 تیم باشیم.

باید دوباره با کی‌روش مذاکره کنیم

باید هر چه زودتر با کی‌روش پای میز مذاکره بنشینیم و او را نگه داریم چون غیر از کی‌روش کسی نمی‌ تواند به فوتبال ما کمک کند و با فدراسیون کنار بیاید. ما نباید مثل کشورهای عربی تا نتیجه نگرفتیم سرمربی تیم را عوض کنیم.

استفاده از بازیکنان جوان

کی‌روش از بازیکنانی در رقابت های آسیایی استفاده کرد که شاید هیچ مربی ایرانی ای جرات گذاشتن آنها در زمین را نمی‌ کرد و هر کسی بود از همان بازیکنان قدیمی استفاده می‌ کرد. ما باید هر چه زودتر با کی‌روش مذاکره کنیم تا او برنامه هایش را تا جام‌جهانی آمریکا به فدراسیون بدهد. متاسفانه بعضی از دوستان هم غرض ورزی دارند یا اینکه با خودش کی‌روش اختلاف دارند اما باید منطقی باشیم. این تیم بدون بازی تدارکاتی اینطور بازی می‌ کند.

مدیریت کی‌روش روی تیم های پایه

10نفره شدیم، گل خوردیم و توانستیم جبران کنیم. یکسری دوستان زود قضاوت می‌ کنند کی‌روش سبک بخصوص خودش را دارد و نظم و انضباط خوبی را بر تیم حاکم کرده، من نمی‌ خواهم از او دفاع کنم قطعا تیم‌ملی ایران مشکلاتی هم داشته ما باید روی تیم های پایه مان کار کنیم و اگر قرار باشد کی‌روش بماند، فرصت زیادی دارد که بتواند بالای سر این تیم ها باشد. ما به این طریق می‌ توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها