کد خبر: ۲۸۹۱۱۵
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
ساکت الهامي مربي تيم پيکان معتقد است در فاز حمله تيم‌ملي مي‌‌توانست خيلي بهتر بازي کند.
به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در رابطه با بازی های تیم‌ملی ایران معتقد است: از نظر نوع بازی، شکل دار بازی می‌ کردیم مخصوصا در فاز دفاعی حرف های زیادی برای گفتن داشتیم. من فکر می‌ کنم در مجموع نتایج تیم‌ملی در این مسابقات راضی کننده بود، چون بد نتیجه نگرفتیم، تیممان کاملا ساختار داشت مخصوصا در دفاع خیلی حرفه ای بازی کردم و البته نکته مثبت دیگر آنالیز حریفان بود. تیم ما وقتی به زمین می‌ آمد کاملا معلوم که بازیکنان حریف و تاکتیک آنها برای بازیکنان تیم ما آنالیز شده است.

الهامی در مورد نکات مورد انتقاد تیم‌ملی گفت: ما در حمله برنامه خاصی نداشتیم. در حالی که خیلی بهتر از این می‌ توانستیم در حملات شرکت کنیم. انتقاد دیگری که به این تیم دارم این است که میزان فشار وارد شده به بازیکنان توازن وجود نداشت و تقسیم انرژی بالانس نبود.

او در پایان گفت: البته صبح بازی آقای کی‌روش هم در این باخت بی تاثیر نبود چراکه او از تمام سرمایه های ما استفاده نکرد. این تیم در حالی به مسابقات رفت که خلعتبری، محمد نوری و سیدمهدی رحمتی در ایران بودند. درست است مربیگری سلیقه ای است اما پشت سلیقه ایشان هیچ طرح و برنامه ای نبود، به عنوان مثال به نظرم حقیقی گلر خیلی خوب است و اصلا عملکردی بدی نداشت اما وقتی رحمتی از او بهتر است چرا نباید در تیم‌ملی بازی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها