کد خبر: ۲۸۹۰۸
زمان انتشار: ۰۰:۳۵     ۱۱ آذر ۱۳۹۰
آقا تهراني گيرين كارت خود را بعنوان يك تكليف شرعي گرفته است چون ايشان مبلغ بود شرعا مكلف بوده براي تبليغات اسلامي در آنجا حضور داشته باشد و بنده حدود ۴۰ سال است از دوران طلبگي ايشان را مي‌شناسم و اتهاماتي مانند تبعه آمريكا بودن، حرفهاي بي ربطي است كه به ايشان نسبت مي دهند. / در دولت شش ساله احمدي نژاد روحانيت در تهران و شهرستانها احساس تنفس كرد.
علی رغم بداخلاقی و شانتاژ گسترده برخی اصولگرانماها برای تخریب حجت الاسلام آقا تهرانی که  بعنوان یک سیاستمدار اخلاقی و استاد مهذب در بین مردم و نخبگان شناخته شده است ، یک عضو جبهه متحد اصولگرایان در واکنش به این بازی سیاسی که توسط رسانه های وابسته به یک جریان خاص آغاز شده بود، اظهارات منصفانه و جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، این روزها برخی رسانه ها برای تخریب و از صحنه خارج کردن رقبای خود، دست به هر کاری اعم از دروغ پراکنی، شایعه سازی و حتی تحریف مصاحبه دیگران می زنند لذا دور از انتظار نبود که این صنف از رسانه ها که همواره با آغوش باز به سراغ سخنان و اظهارات حجت الاسلام نواب می رفتند، به یکباره در قبال دیدار اخیر رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و اظهارات مطرح شده در آن ، سکوت پیشه کنند  تا با گذر زمان همراه با بایکوت رسانه ای مانع از انتشار اظهارات مطرح شده در این دیدار شوند.

بنابر گزارشات، اخیرا مدير مسئول و اعضاي تحريريه روزنامه فرهنگ آشتي با حجت الاسلام سيد ابوالحسن نواب، رئيس دانشگاه اديان و مذاهب در این دانشگاه دیداری داشته اند که در آن دیدار آقای نواب ضمن رد برخی اتهامات مطرح شده پیرامون خود، سخنان مهمی را درباره گیرین کارت حجت الاسلام آقا تهرانی و همچنین عملکرد دولت مطرح می کند.



رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این دیدار با اشاره به گیرين كارت دکتر آقاتهراني اظهار داشت: آقا تهراني گيرين كارت خود را بعنوان يك تكليف شرعي گرفته است چون ايشان مبلغ بود شرعا مكلف بوده براي تبليغات اسلامي در آنجا حضور داشته باشد.

وی همچنین پیرامون جنجال بر سر اقامت دوگانه حجت الاسلام آقا تهرانی ابراز داشت: بنده حدود ۴۰ سال است از دوران طلبگي ايشان را مي‌شناسم و اتهاماتي مانند تبعه آمريكا بودن، حرفهاي بي ربطي است كه به ايشان نسبت مي دهند.



معاون سياسي جامعه روحانيت در ادامه افزود: بداخلاقي عليه هر كسي بد است و اين مسائل ضريب امنيت اجتماعي جامعه را پايين مي‌آورد و افراد با اين چيزها ضربه‌اي نمي‌خورند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب همچنین گفت: در تاريخ هم شاهد اين قبيل بد اخلاقي ها بوده ايم مانند آيت‌الله سيد ابوالقاسم كاشاني كه ما به عنوان يكي از رهبران نهضت نفت و از سرداران رشيد عزت و استقلال امروز ايران از او نام مي بريم، پسر مرحوم آيت الله العظمي سيد مصطفي كاشاني كه پدرش رهبر استقلال عراق بود و فرزندش رهبر عزت و استقلال نفت ايران ( امّا عده ای برای اهانت و  تخریب  وی) در تهران به چشم يك موجودي عينك زدند و اسم ايشان را زير آن نوشتند.



حجت الاسلام نواب در ادامه ضمن رد برخی اتهامات به دولت گفت: برآيند كلي دولت احمدي‌نژاد ضد روحانيت نيست من منكر اين جرياني كه در دولت حاضر وجود دارد، نيستم اما در دولت شش ساله احمدي نژاد روحانيت در تهران و شهرستانها احساس تنفس كرد.

وي افزود :‌ البته بعضي از سران و نخبگان روحاني با دولت مشكلاتي دارند بخاطر همين به دولت اعتراض دارند و اعتراضشان هم به حق و درست است.



رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد نيروهاي خود را از كادر حزب الهي جذب كرد افزود: در بعضي از شهرستانها شاهد تندرويي‌هايي هم بوده‌ايم ولي ارزيابي بنده بطور كلي اين است كه روحانيت در اين دولت زير فشار نبوده و احساس ناراحتي نداشته‌ است.

عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: وزراي دولت با هماهنگي مجلس انتخاب مي‌شوند و اكثرشان آدم‌هايي خوش نفس، خوش اخلاق، ساده زيست و پركار هستند نبايد حق را باطل كرد. جريان انحرافي تلاش مي‌كند تاثير خود را بگذارد و از روحانيت يك قرائت ويژه‌اي دارد ولي آنقدر روحاني در ايران پايگاه و جايگاه دارد كه خود جريان انحرافي از روحانيت استفاده مي‌كند تا كارش را پيش ببرد.

وي در ادامه افزود: روحانيت در دوره احمدي نژاد زير فشار نبوده و بنده يكي از كانالهايي بودم كه از امكانات دولت براي روحانيت استفاده مي‌كردم و همكاري كه با بنده در اين دوره بود واقعا استثنايي بود حتي در امور مسجد و مصلاها و امور ديني نه تنها سعي در تضعيف موارد مذكور نداشت بلكه سعي در تقويت داشته و كمك هايي  داشته اند.



عضو جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اينكه وزرا زير بار جريان انحرافي نرفتند ادامه داد: اينطور نيست كه وزراي احمدي نژاد به طور مطلق تسليم ايشان باشند وزراي كنوني انتقاداتي از احمدي‌نژاد دارند كه ماهيچ يك از اين انتقادات را نداريم.

حجت الاسلام نواب با اشاره به اينكه شاخص، ولايت فقيه است، ابراز داشت: كساني كه با ولي‌فقيه زاويه و حاشيه دارند نمي‌توانند در مناصب اصلي باشند وجريان كشور در دست جريان حزب‌الهي منتصب به ولايت فقيه است و روحانيت با اين جريان راحت هستند.

وي همچنین عنوان کرد: اولياء روحانيت و يا همان مراجع تقليد و نخبگان به شخص رئيس‌جمهور منتقد هستند. بدنه روحانيت حزب‌الهي‌ها در كشور به دلايل مختلف با دولت مشكلي ندارد.

معاون سیاسی جامعه روحانیت تاکید کرد:‌ من احمدي نژادي نيستم ولي اين را جزو تقوا و اصولگرايي مي‌دانم كه حقيقت را بگويم.

نواب در ادامه اظهار داشت: بدنه قوه مجريه بزرگترين بدنه كشور از نظر كارمندي است كه تعداد آنها بالغ بر دو ميليون نفر است و اين افراد نبايد حقشان تلف شود حتي با توجه به مواضع رئيس جمهور اين جمعيت تابع رئيس جمهور نيستند و تابع نگاه ولايت فقيه و نگاه حزب الهي كشور هستند و روحانيت چون با اين بدنه كار مي‌كند با هم مشكلي ندارند.



وي در ادامه افزود: رهبران سياسي مي‌خواهند از آب گل‌آلود ماهي خودشان را بگيرند ولي بدنه حزب‌الهي كشور كه اصلي‌ترين وظيفه شان خدمت به مردم است كار خود را انجام مي‌دهند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها