کد خبر: ۲۸۹۰۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
مربی پیشین تیم ملی گفت: «روز جمعه در تهران برای کسب هر سه امتیاز به مصاف استقلال خواهیم رفت.»

به گزارش پایگاه 598، احمد سجادی در خصوص حذف تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار داشت: «متاسفانه اشتباه عجیب و سوال برانگیز داور بازی ایران - عراق تیم ملی را از رسیدن به مرحله نیمه نهایی باز داشت. در آن صحنه که دروازه بان عراق ضربه ای به صورت پولادی زد داور دچار اشتباه شد و به جای آنکه دروازه بان بی احتیاط حریف را جریمه کند مهرداد پولادی را با اخطار جریمه کرد.»

 

وی افزود: «خیلی بعید است که داور نداند دقایقی قبل به همین بازیکن کارت زرد داده بود. با این همه این تصمیم باعث شد تا تیم ملی ایران ضربه جدی خورده و بیش از 80 دقیقه 10 نفره بازی کند. من به قوانین داوری اشراف ندارم و نمی توانم بیشتر از این در این باره اظهارنظر کنم. با این حال فوتبال همین است و هیچ چیزی مشخص نیست. به یاد دارم در دیدار تیم ملی با چین در جام ملت های 2004 که 120 دقیقه هم به طول انجامید در دقیقه 110 یک خطای محرز پنالتی روی علی کریمی صورت گرفت که داور آن را پنالتی اعلام نکرده و در نهایت ما در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردیم.»

 

مربی اسبق دروازه بانان تیم ملی در خصوص عملکرد علیرضا حقیقی در بازی برابر عراق خاطرنشان کرد: «به نظرم حقیقی می توانست در پنالتی ها بهتر از این عمل کند، البته در مجموع عملکرد او را در طول این 4 بازی مثبت ارزیابی می کنم ولی شاید او در ضربات پنالتی می توانست کمی بادقت تر و با فکر بیشتر عمل کند. ممکن بود اگر دروازه بان دیگری غیر از حقیقی در چارچوب دروازه تیم ملی ایستاده بود حالا اوضاع به شکل دیگری رقم می خورد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که منظور از دروازه بان دیگر کدام نفرات هستند عنوان کرد: «دروازه بانانی همچون مهدی رحمتی، رحمان احمدی یا حتی سوشا مکانی که پنالتی گیر هستند در چنین شرایطی می توانستند کارآیی بیشتری برای تیم ملی داشته باشند اما این که یک دروازه بان خصوصیت پنالتی گرفتن ندارد چیز عجیبی نیست.»

 

سجادی ادامه داد: «متاسفانه ما در زدن ضربات هم بد عمل کردیم، زمانی که احسان حاج صفی ضربه اول را به آن شکل به آسمان زد خیلی ناراحت شدم و از او انتظار چنین ضربه ای را نداشتم اما به هر حال فوتبال همین است و مهم همین بود که بازیکنان تیم ملی در این دیدار تا آخرین لحظه و تا آخرین ذره انرژی شان تلاش کردند و این خیلی برای ما اهمیت داشت که 10 نفره دو بار بازی را به تساوی کشاندیم.»

 

مربی دروازه بانان تیم سپاهان در این ارتباط که با تمدید قرارداد کی روش موافق است یا مخالف پاسخ داد: «من در این باره نمی توانم اظهارنظر کنم، فقط تنها گله ای که از کی روش دارم این است که خیلی دیر به لیگ ایران توجه کرد. کم توجهی او سبب شد تا پتانسیل بالایی که ما در لیگ مان داریم نادیده گرفته شود.»

 

وی توضیح داد: «ظهور بازیکنانی همچون پورعلی گنجی، غفوری و امیری نشان داد که ما بازیکنان خوبی در لیگ برتر داریم که کی روش به دلیل مشورت پذیر نبودن، خودرایی و خودمحوری اش کمتر خواست که به این نفرات توجه کند. با این همه من مطمئن هستم اگر برای این جوانان تازه وارد مشکلی پیش نیاید خواهند توانست تا مدت ها در تیم ملی بازی کنند و برای کشور افتخار بیافرینند.»

 

مربی سپاهان همچنین در این باره که تاریخ دیدار این تیم برابر استقلال تغییر کرده، گفت: «هیچ مشکلی وجود ندارد، امیدوارم بازیکنان ملی پوش مان هر چه زودتر به تیم برگردند و ما با تمرینات خوبی که انجام داده ایم روز جمعه در تهران برای کسب هر سه امتیاز به مصاف استقلال خواهیم رفت.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها