کد خبر: ۲۸۸۹۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
معاون وزیرآموزش و پرورش در گفت‌وگو با میزان:
معاون وزیرآموزش و پرورش با بیان اینکه هزینه ایاب و ذهاب به عبارتی سرویس مدارس استثنایی کل کشور در سال تحصیلی آینده حدود300 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در سال تحصیلی 94-95 سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی در مناطق محروم رایگان می شود.
به گزارش پایگاه 598، مجید قدمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، با بیان این که امسال 260 میلیارد ریال هزینه ایاب و ذهاب سرویس مدارس استثنایی در کل کشور شده است، اظهار کرد: تنها 30 درصد از این مبلغ را دولت پرداخت کرده و مابقی با کمک خیرین و اولیاء تامین شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال شهرداری تهران هزینه سرویس مدارس استثنایی پایتخت را تقبل کرده است که به زودی اعتبارات آن به حساب این دسته از مدارس تهران برای ساماندهی واریز خواهد شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، با بیان این مطلب که هزینه سرویس مدارس در طول سال تحصیلی 93-94، 260 میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: پیش بینی ها نشان می دهد برای سال 94-95 این رقم به بیش از 300 ملیارد ریال خواهد رسید. البته ما سعی داریم در سال آینده هزینه مربوط به تردد دانش آموزان در مناطق محروم به عبارتی هزینه سرویس این دسته از دانش آموزان را به طور کامل بپردازیم.
قدمی در خاتمه گفت: امسال در برخی مناطق محروم اولیاء تنها 10 تا 15 درصد از سرویس مدارس را پرداخت کردند البته در مناطق دیگر مشارکت اولیاء به بیش از 60 درصد نیز رسید. براین اساس تلاش می کنیم تا در سال تحصیلی آینده این رقم در مناطق محروم به صفر برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها