کد خبر: ۲۸۸۹۱۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۰۳ بهمن ۱۳۹۳
رحمانی:
رحماني مي گويد فوتبال ايران به مربيان بزرگي چون کارلوس کي روش نياز دارد و بايد از آنها استفاده کند.

بختیار رحمانی در گفت و گو با " ورزش سه " درباره بازی ایران و عراق گفت : ما ابتدای بازی 10 نفره شدیم و این به ما ضربه زد.عراق تیمی نبود که مارا ببرد اما آنها جلوی ما همیشه با انگیزه هستند با این وجود دم همه ی بچه ها گرم که از جان مایه گذاشتند.نیمه دوم مالکیت توپ دست عراقی ها بود اما بچه ها خیلی خوب به بازی برگشتند.ما در خانه نیز استرس داشتیم و تا مرز مردن رفتیم و آمدیم ، بسیار از حذف تیمم ناراحتم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اخراج پولادی گفت : تصمیم داور سختگیرانه بود خود من در چنین شرایطی بودم پارسال در بازی با استقلال تهران و مهرداد را درک می کنم.امیدوارم همه او را درک کنند ، اتفاقی است که افتاده و دیگر نمی توان کاری کرد و فشار روحی زیادی به آدم وارد می شود.

بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 درباره کی روش گفت : فوتبال ما به مربیان بزرگانی چون کی روش نیاز دارد و باید این را بگویم که کسانی که از کی روش انتقاد می کنند خودخواه هستند.کی روش به جوانان نیز امروز بازی داد، و بهتر است اینطور بگویم که به همه ی ساز ما رقصید اما بازهم متاسفانه از او انتقاد نابه جا می کنند.

وی در مورد ستاره ایران در مسابقات گفت : پورعلی گنجی به نظر من عالی بود ، البته گوچی و سردار نیز بسیار خوب بودندو می توانند در اروپا بدرخشند.

رحمانی در انتها گفت : من حدود 15 روز دیگر تمرینات خودم را با فولاد آغاز می کنم و امیدوارم بتوانم برای تیمم مثمرثمر باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها