کد خبر: ۲۸۸۸۰۲
زمان انتشار: ۲۳:۱۷     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: آنهايي که مي‌گويند بازيکنان جديد ما پول داده‌اند تا به راه‌آهن بيايند عده‌اي معلوم‌الحال هستند چون مي‌خواستند مربي خودشان به اينجا بيايد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، علی لطیفی بعد از دیدار دوستانه تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مسائل غیرفنی و تغییر و تحولات مدیریتی که صورت گرفت شرایط خوبی داریم خوشبختانه از صدقه سر شهدا بازیکنان ما در این مدت خوب کار کردند و انصافا آنها با شرف‌ترین بازیکنان لیگ برتر هستند که گوشه‌ای از این کار را گرفته آند. در این بین آقای عابدینی تلاش زیادی می‌کند و اینکه با لطف خداوند و تلاش این بازیکنان آنها حتی یک ریال هم پول نگرفته ولی بیشترین تلاش را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم راه‌آهن در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌ تیم ما از همه دیرتر جمع شده و باید بگویم عقب هستیم اما بچه‌‌های من تلاش و گذشت زیادی انجام می‌دهند و امروز هم دیدید که توانستیم 5-4 بار با دروازه‌بان حریف تک به تکل بشویم. البته برای ما برد و باخت مهم نبود ولی از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌‌کنم که قبول کرد تیمش با ما بازی کند و به شما این قول را می‌دهم با وجود اینکه از سایر تیم‌ها عقب هستیم اما با امتیاز بالا در لیگ برتر باقی خواهیم ماند.

وی افزود: سه فاکتور وجود دارد که من در اینجا حضور دارم. ایمان و اعتقاد به خدا، ایمانم به بازیکنان و حضور خود این بازیکنان در زمین اولویت اصلی ماست که باعث شده که ما به تیم‌مان ایمان داشته باشیم. صادقانه می‌گویم ما فقیرترین تیم لیگ برتر هستیم ولی اگر من سرمربی راه‌آهن شده‌ام اول لطف خدا است و سپس لطف حمید استیلی او دور را به من داد همانطور که به خیلی‌ها دور داده است. امیدوارم که بتوانم به رویه بازیکن‌سازی در تیمم ادامه بدهم.

لطیفی در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد: فقط از مدیران می‌خواهم که به کمک این تیم بیایند و دست بازیکنان را بگیرند چون این بازیکنان جوان هستند و به حمایت نیاز دارند.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف قراردادهای 12 هزار تومان چه شد، گفت: من این بازیکنان را آورده‌ام و من هم این رقم را باری آنها تعیین کرده‌ام. نیت ما 12 هزار تومان به نیت 12 امام بود و یک عده‌ که در این مورد حرف و حدیث درست کرده‌اند مشکل روانی دارند.

وی تأکید کرد: یک عده معلوم‌الحال می‌گویند که بازیکن لیگ برتری پول داده تا به راه آهن بیاید مگر می‌شود بازیکنی که در رده ملی است پول بدهد تا به یک تیم دیگر بیاید؟ این حرف ها را کسانی می‌زنند که معلوم‌الحال هستند و دوست داشتند مربی خودشان به راه آهن بیاید. محمدرضایی، کلاه‌کج، میرابی و حتی خزایی که قلعه نویی امروز از او خیلی تعریف کرد بازیکنانی هستند که به تیم ما آمدند. همه اینها سابقه بازی در لیگ برتر را دارند و انصافا من انتظار داشتم از من تقدیر کنند که با چنین رقم‌هایی قرارداد این بازیکنان بسته شده است اما متأسفانه این حرف و حدیث‌ها درست شد.

لطیفی تأکید کرد: همه زندگی شخصی من را می‌دانند و از جزئیات آن باخبر هستند. فقط به شما این را بگویم من یک خودروی تیبا دارم که به نام همسرم است. قسط آن هم عقب افتاده و می‌توانید از شرکت سایپا استعلام بگیرید. همه چیز زندگی‌ام معلوم است و این وصله‌ها به من نمی‌چسبد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها