کد خبر: ۲۸۸۷۷۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
شاکر محمود مربي عراقي و بازيکن سابق تيم ملي اين کشور در مصاحبه اي السومريه نيوز از راضي شنيشل سرمربي تيم ملي عراق خواست مقابل ايران استراتژي متفاوت ظاهر شود و حريف را شگفت زده کند.
به گزارش "ورزش سه"، او در همین خصوص گفت: من می دانم تغییر سیستم و سبک بازی برای مربی سخت است چون بازیکنان مورد نیازش را در اختیار ندارد. ما تعداد محدودی بازیکن داریم و به همین علت نمی توانیم سیستم های متفاوت بازی را ارائه دهیم. معمولا مقابل دروازه حریفان ضعیف ظاهر می شویم و بعضی از بازیکنان ما فاقد مهارت های گروهی و فردی لازم هستند . با این وجود من از تمام بازیکنان و کادر فنی تشکر می کنم که تا اینجا بالا آمده اند.

وی ادامه داد: تیم ملی ما باتمام وجود جلوی ایران بازی خواه کرد اما استراتژی متفاوت و رساندن سریع تر توپ از خط دفاع به حمله باعث خواهد شد بازیکنان کند ایران را به دردسر بیاندازد. ما باید توجه داشته باشیم ایرانی ها قدرت بدنی بالایی دارند. بازیکنان ما باید بازی تک ضرب را در دستور کار خود قرار دهند. ما اگر در 20 دقیقه اول گل نخوریم می توانیم به کمک 3 بازیکن میانی و دو بازیکن خط حمله خود خط دفاعی ایران را بهم بریزیم. خط دفاعی ایران کند و داراری اشتباهات فراوانی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها