کد خبر: ۲۸۸۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۱۰ آذر ۱۳۹۰
اگرچه موسوی خوئینی ها بعنوان مرد خاکستری جریان اصلاحات چندی پیش در وب سایت شخص خود کلی خط و نشان برای شورای نگهبان و دیگران کشیده است و به گونه ای سعی کرده تا خود را مثل همیشه طلبکار نظام و مظلوم جلوه دهد امّا واقعیت امر این است که اصلاح طلبان بخاطر نقش آفرینی های متعددشان در راستای منافع دشمنان نظام همواره مورد انتقاد مردم بوده و ..
بحث اجازه نظام به حضور و یا عدم حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی یکی از سئوالات اساسی عموم مردمی می باشد که از عملکرد این جریان در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب بسیار دلگیر و عصبانی هستند.

به گزارش بی باک، اگرچه موسوی خوئینی ها بعنوان مرد خاکستری جریان اصلاحات چندی پیش در وب سایت شخص خود کلی خط و نشان برای شورای نگهبان و دیگران کشیده است و به گونه ای سعی کرده تا خود را مثل همیشه طلبکار نظام و مظلوم جلوه دهد امّا واقعیت امر این است که اصلاح طلبان بخاطر نقش آفرینی های متعددشان در راستای منافع دشمنان نظام همواره مورد انتقاد مردم بوده و بعد از عملکردهای مفتضحانه آنان در اغتشاشات 88 این نقدها نسبت به قبل شدیدتر گردیده است از همین رو بعید به نظر می رسد که اعضای محترم شورای نگهبان که همواره مصالح نظام و مردم را در نظر گرفته اند، به بسیاری از اصلاح طلبان اجازه حضور در انتخابات آتی را بدهند و البته در صورت تائید صلاحیت آنان و حضورشان در انتخابات ، به قطع مردم فهیم ایران هیچ اقبالی نسبت هب عموم آنها نخواهند داشت.

در این میان بدیهی است که حساب عده کمی از اصلاح طلبان که در چارچوب نظام فعالیت نموده و با فتنه گران همراهی نکرده اند از سایر اعضای این جریان جداست از همین رو حجت الاسلام ابوترابی نماینده مردم قزوین در مجلس شواری اسلامی به خبرنگار بی باک گفت:  با توجه به اینکه هویت نظام جمهوری اسلامی، هویت زیبایی از مردم سالاری دینی است و این هویت با مشارکت حداکثری مردم در همه عرصه ها جلوه زیبای خودش را به نمایش می گذارد به گمان من همه دلسوزان انقلاب و همه کسانی که به آرمانهای نظام و حضرت امام(ره) باور و اعتقاد دارند و اقتدار نظام اسلامی را اقتدار اسلام و ملت اسلام می دانند با همه وجود در عرصه انتخابات حضور خواهند یافت و برای افزایش اقتدار نظام برای حضور حداکثری مردم تلاش خواهند کرد.

ایشان ضمن تاکید بر اینکه در انتخابات آینده قطعا هیچ ممانعتی برای حضور اصلاح طلبانی که در چارچوب نظام فعالیت کرده نمی باشد؛ اظهار داشت: امیدوارم در انتخابات مجلس نهم شاهد یک رویداد زیبای دیگری از حضور حداکثری مردم و رقابت سالم مبتنی بر ارزشهای دینی و اسلامی باشیم.

گفتنی است موسوی خوئینی ها چندی پیش در وب سایت شخصی اش با شیوه مظلوم نمایی همیشگی جریان اصلاحات مدعی شد: حاکمیت از اصلاح طلبان عبور کرده است وخود را بی نیاز از حضور اصلاح طلبان در صحنه سیاسی کشور می داند...آیت الله جنتی گویا همین مجلس فعلی را نیز نمی پسندد وبه دنبال ایجاد مجلسی یک دست تر و مطلوب تر از این است.

خوئینی ها در ادامه نوشت: تحلیل من اگر در باره آقای جنتی و مطلوب های ایشان صحیح باشد در چنان مجلسی همان بهتر که اصلاح طلبان حضور نداشته باشند.

وی افزود: دریغم می آید از این که خدمت حضرت آقای جنتی سخنی که به نظرم صحیح میرسد و گفتنش را لازم میدانم نگویم: جناب جنتی بدانند مجلسی که ایشان در پی ایجاد آن هستند مجلسی نخواهد بود که باید در رأس امور باشد ودیدند که آقای رئیس جمهورشان گفتند که نیست.

و نیز بدانند در چنان مجلسی مدرس ها نه ،حتی یک مدرس هم حضور نخواهد داشت. در چنان مجلسی سؤال از رئیس جمهور (بی سؤال) خواهد شد حتی اگر به قیمت استعفای نماینده تمام شود. و حضرت آیت الله جنتی اگر برای ایجاد چنان مجلسی در پیشگاه خداوند پاسخی دارید به کار خود ادامه دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها