کد خبر: ۲۸۸۴۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
مدافع تراکتورسازي مي‌ گويد تمام هجمه ها در نيم فصل اول متوجه خط دفاع اين تيم بود ولي مدافعان نمي‌گذارند نيم فصل دوم چنين اتفاقي رخ دهد.
به گزارش پایگاه 598،محمد ایران پوریان درباره شرایط تراکتورسازی گفت: این روزها مشغول تمرین کردن هستیم. بعد از اینکه از دبی برگشتیم چند روزی دو نوبت تمرین کردیم. واقعا تمرینات پرفشار است. امیدوارم زحماتی که می‌ کشیم در نیم فصل دوم جواب دهد. در این بین بازی های دوستانه هم خیلی به ما کمک می‌ کند.

او در مورد تورنمنتی که از یکشنبه آغاز می‌ شود ادامه داد: ما به این تورنمنت نیاز داشتیم به این دلیل که به ما کمک می‌ کند تا به شرایط مسابقه دوباره نزدیک شویم.

مدافع تراکتور درباره جدایی رادامس نظرش را اینگونه بیان کرد: ما خودمان از این قضیه شوکه شدیم مثل اینکه رادامس مشکل خانوادگی داشت و مجبور به جدایی شد. ما رفتیم سرتمرین و دیدیم نیست ولی حیف شد چون بازیکن خیلی خوبی بود.

ایران پوریان درباره خریدهای تراکتورسازی گفت: آندو، بایرامی و اندوی خیلی خریدهای خوبی هستند. ما جام باشگاه های آسیا را هم پیش رو داریم و این بازیکنان قطعا به کارمان می‌ آیند. وقتی از این بازیکن سوال شد به نظرش عملکرد دفاع تیمی شان در نیم فصل قابل قبول بود یا خیر پاسخ داد: به نظر من دفاع تیمی خیلی خوب نبود شرایطی پیش آمد که همه هجمه ها علیه دفاع تیم ما بود ولی نمی‌ شود گفت در فلان تیم این 4 نفر مدافع مقصر هستند. اگر تیمی گل می‌ خورد ضعف همه بازیکنان است و اگر هم گل می‌ زند بلعکس. البته این اواخر هم نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم چون مصدوم زیاد داشتیم.

این بازیکن که خیلی ها انتظار داشتند به تیم‌ملی دعوت شود در مورد عملکرد مدافعان راست تیم‌ملی نیز گفت: خیلی خوب بودند بخصوص وریا غفوری که فراتر از انتظار ظاهر شد چون تجربه بازی اش هم کم است کسی فکر نمی‌ کرد اینقدر عملکرد خوبی داشته باشد. خسرو حیدری هم که همیشه بوده انشاالله در اینجا هم بتواند برای تیم‌ملی موثر باشد.

ایران پوریان در پایان افزود: انشاالله همه چیز مهیا باشد هم از نظر ذهنی، هم بدنی و ... همچنین از بیرون هم باید آرامش داده شود ما یکسری جوان خوب و شایسته داریم که به کمک باتجربه ها می‌ توانند خیلی خوب کار کنند ما شایستگی داریم که یک جام به هوادارنمان تقدیم کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها