کد خبر: ۲۸۸۱۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۳۰ دی ۱۳۹۳
بازيکنان نفت مسجدسليمان به دليل مشکلات عديده اين باشگاه اعتصاب کردن و امروز سر تمرينات اين تيم حضور نيافتند. با سرمربي نفت‌مسجدسليمان گفت‌وگويي در اين رابطه انجام داديم.

به گزارش "ورزش سه"، بهروز مکوندی در این باره گفت: بعد از بازی های چهار جانبه دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و امروز در اولین جلسه تمرینی فقط 8 نفر شرکت کردند که اکثریت هم جوان های تیم بودند. دلیل اصلی این امر مشکلات مالی است، بچه ها انتظار داشتند که این مساله حل شود و قبل از سفر به بندرعباس قسط دومشان پرداخت شود که متاسفانه این امر اتفاق نیفتاد. فعلا که در تمرینات شرکت نمی‌ کنند.

او در همین رابطه ادامه داد: مسوولین باشگاه جلسه ای داشته اند و ماحصل آن جلسه این بود که آقایان به مدیر باشگاه قول دادند که تا آخر هفته پول به دستش برسانند. مهمترین چیز در حال حاضر این است که مشکلات مالی برطرف شود و مابقی مشکلات بماند برای بعد. امیدوارم هر چه سریع تر این مساله برطرف شود تا بازیکنان بدون دغدغه فکری کارشان ادامه دهند و با فکری راحت مسابقات را آغاز کنند.

وقتی از مربی نفت سوال شد با اعتصاب بازیکنان موافق است یا نه پاسخ داد: من نه می‌ گویم موافق هستم نه مخالف ولی در کل بازیکن با بازیکن قرارداد دارد و حق قانونی اش است که پول بگیرد. باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند تعطیل شدن تمرینات به ضرر باشگاه و بازیکنان است. اگر بعد از یک هفته بیاییم تمرین کنیم حتی اگر پول هم رسیده باشد، آن موقع دیگر ضرری که به تیم رسیده جبران نخواهد شد.

مکوندی در پایان افزود: امیدوارم مشکلات باشگاه حل شود و بازیکنان هم به خاطر مردم خوب و فوتبالی این شهر کمی شرایط را تحمل کنند. امیدوارم مسوولان هم به تیم کمک کنند و همه دست به دست هم تیمی پرقدرت را روانه مسابقات کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها