کد خبر: ۲۸۸۰۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۳۰ دی ۱۳۹۳
سرمربي سپاهان با اعتقاد به اينکه انتظارها از سپاهان بالاست مي‌ گويد قهرماني او با فولاد اين انتظارها را دو چندان مي‌ کند.
به گزارش "ورزش سه" حسین فرکی درباره شرایط کلی سپاهان و همچنین بازی ایران و امارات گفت و گویی کرد.

به این وقفه ها عادت داریم
به هر حال شرایط همه تیم ها مثل هم است. هم اینکه 50 روز تعطیل است و در یک روز بازی ها تعطیل شده نشان دهنده این است که این وقفه برای هیچ تیمی خوب نیست. چون وضعیت فرسایشی می‌ شود اما ما چون در یک فوتبالی هستیم که بارها و بارها با این داستان ها مواجه شده ایم دیگر عادت نکرده ایم. البته این بار بیشتر بحث ملی است و بخاطر تیم‌ملی این اتفاق افتاده. ما هم که بازیکن ملی در رده امیدها و بزرگسالان داریم. نبود این ها در ادامه کار ما ر با تاخیر روبه‌رو می‌ کند.

روزهای سختی را پشت سر می‌ گذاریم
ما سعی کردیم برنامه آماده سازی خوبی انجام دهیم. شروع تمریناتمان ابتدا در اصفهان بود بعد یک هفته ای که در کیش بودیم در حال حاضر هم که در تهران. تمرینات خوب و بازی های تدارکاتی انجام دادیم مجدد به اصفهان برمی گردیم و آماده بازی مقابل استقلال می‌ شویم. در مجموع بچه ها روزهای سختی را پشت سر می‌ گذارند چون هم هوا سرد است و هم تمرینات پرفشاری انجام می‌ دهیم و این وقفه باعث خستگی بچه ها شده است.

سپاهان شایسته قهرمانی است
به هر حال نه من هر کس دیگری که جای من در سپاهان باشد انتظار از او بالاست چون سپاهان تیم بزرگ و پرافتخاری است و بازیکنان بزرگی دارد که ملی‌پوش هستند یا شدند و اینکه من با فولاد قهرمان شدم انتظارات را دو برابر می‌ کند. من هم امیدوار به قهرمانی هستم چون این تیم شایستگی اش را دارد.

سپاهان کرانچار را قضاوت نمی‌ کنم
من از هفته هشتم به بعد می‌ توانم سپاهان را قضاوت کنم. البته زمان مربیگری کرانچار هم بازی ها را می‌ دیدم که بعد تیم دچار تغییراتی شده در مجموع عملکرد سپاهان در نیم فصل اول خوب بوده که با نفت‌تهران که صدرجدول است هم امتیاز است. به هر حال بعضی اوقات فشار روی خط دفاع بوده و گاهی خط حمله دچار اشتباه شده.

کیفیت تیم‌ملی می‌ تواند بالاتر باشد
بازی ایران و امارات تنها حساسیتش روی این موضوع بود که تیم اول شویم یا دوم. به هر حال تغییراتی در تیم‌ملی به وجود آمده بود که خودش یک پوئن مثبت بود. در هر 3 بازی گروه توانستیم برنده شویم چیزی که قابل پیش‌بینی بود انتظار فوتبالی ها از تیم‌ملی این است که کیفیت بهتری را ببینند. البته ملی‌پوشان سعی دارند که کیفیت را بالا ببرند اما هنوز آن انتظارات برآورده نشده اما نتیجه های کسب شده روحیه بخش است.

شانس ایران 50 ـ 50 است
در مرحله بعدی شانس ما کاملا 50 ـ50 است. حالا چرا این حرف را می‌ زنم؟ چون کیفیت تیم‌ملی را بیشتر از این چیزی که ارائه داد می‌ بینیم. اگر آن چیزی که مدنظر بود ارائه می‌ داد شاید این شانس 70 به 30 می‌ شد. البته شاید در مراحل بالاتر شانس تیم ما بالاتر برود. البته ما یک امتیاز دیگر هم داریم و آن هم تماشاگران ما هستند که فکر کنم بعد از تیم استرالیا تیم‌ملی ما بیشترین هوادار را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها