کد خبر: ۲۸۸۰۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۳۰ دی ۱۳۹۳
رضایت هموطنان از خدمات الکترونیک بانک صادرات ایران
مجموع تعداد تراکنش‌هاي مالي دستگاه‌هاي پايانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ايران در پايان آذر ماه سالجاري نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل ٤٤ درصد رشد را نشان مي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش هزينه‌ها، ترافيک و آلودگي هوا، توسعه  اين ابزارها را در اولويت قرارداده است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که تعداد تراکنش¬هاي پايانه هاي فروش متصل به حسابهای اين بانک در پايان آذر ماه٤٤ درصد رشد نسبت به مقطع زماني مشابه در سال٩٢ را نشان مي دهند.
همچنين گزارش ياد شده بيانگر رشد ١٧ درصدي  تعداد کل تراکنش‌هاي سیستم سپهر در پايان آذر ماه سال ٩٣ نسبت مقطع مشابه در سال قبل مي باشد که اين ميزان رشد حاکي استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين اين بانک است.
گفتنی است این بانک با ٣٩٤ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١١ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٦درصدی، تعداد ٤٢٠هزار و ٤٠٠ دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با  بیش از ٣٢میلیون تراکنش در ماه و صدور حدود ٤٤ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها