کد خبر: ۲۸۸۰۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۳۰ دی ۱۳۹۳
راه آهن اگرچه در نيم‌فصل اول با حاشيه هاي زيادي همراه بود و نتوانست نتايج خوبي هم کسب کند اما بعد از تغييراتي که در اين تيم صورت گرفت حالا اين اميد را دارد که با تمام مشکلات مالي در ليگ بماند و حتي به رتبه هاي بالاتر هم نيم نگاهي دارد.
 
به گزارش پایگاه 598،علی عابدینی مدیرعامل جدید راه آهن به "ورزش سه" می‌گوید: با خضور کادر فنی جدید به خصوص آقای رحمان رضایی که سابقه حضور چند ساله اش در لیگ معتبر ایتالیا و همچنین تجربه ملی در جام جهانی قطعاً به صورتی منتطقی و با برنامه ریزی کادر فنی امید تازه ای در تیم صورت گرفته است و ایمان داریم که به شرایط خوبی خواهیم رسید.

عابدینی در رابطه با مشکلات مالی می‌گوید: در ارتباط با مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی در تلاش زیادی هستیم تا از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین گرفتن و جذب اسپانسر این مطالبات را در آینده ای نزدیک پرداخت کنیم.

مدیر عامل راه‌آهن در پایان در مورد شرایط این تیم در لیگ می‌گوید: قطعاً با حضور سرمربی جدید و کادرفنی و بازیکنان باسابقه و باتجربه و همچنین بازیکنان جوان و با انگیزه قطعاً تیم راه آهن در لیگ باقی خواهد ماند و امیدواریم به رتبه های بالاتر ارتقا پیدا کنیم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها