کد خبر: ۲۸۸۰۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۳۰ دی ۱۳۹۳
تيم ملي کشورمان توانست در يک ديدار سخت امارات را شکست دهد و قدرت فوتبالي خود را مثل قدمت تاريخي ايران به حاشيه نشينان خليج فارس ديکته کند.

 

به گزارش پایگاه 598،رحمان رضایی در ابن رابطه می‌گوید: خب خداراشکر توانستیم بازی را ببریم و با موفقیت به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم، اما خب مشکلاتی هم داشتیم که قطعاً کادرفنی و شخص کی‌روش آنها را دیده و سعی در درست کردن آن در مراحل بعدی دارد.

مربی راه آهن در ادامه می گوید: من باید بگویم در مقابل امارات خوش شانس بودیم. اگرچه شانس هم جزیی از فوتبال است. ما از نظر بدنی کم آوردیم و با نشاط نبودیم. شاید در همه جا حضور داشتیم اما این حضور فقط فیزیکی بود و نشاط لازم را نداشتیم.

بازیکن سابق تیم ملی در پایان می گوید: در تیم ایران خسرو خیدری تاثیر گذار بود و بعد از رفع مصدومیتش توانست در این بازی با سانترهایش دفاع امارات را به هم بریزد. اگرچه ترکیب حیدری و دژاگه مطلوب‌تر بود و جهانبخش هم آن هماهنگی لازم را نداشت. همچنین در خط دفاع هم بازیکنان ما روز خوبی را پشت سر گذاشتند. اگرچه باید در پشت هجده قدم تعداد خطاها را به مراتب پایین‌تر بیاورند. تیمویان هم در مرکز زمین بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت و خب قوچان نژاد هم با به ثمر رساندن گل نقش خودش را به خوبی ایفا کرد.

وی در پایان افزود: به هر حال تیم ما باید بداند در مراحل بعدی، کار سخت‌تر است و باید روی نقاط ضعف خود کار کند، که قطعاً آقای کی روش این مسئله را به خوبی می داند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها