تحلیل استراتژیهای محور مقاومت و غرب در تنشهای منطقهای؛
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ آن طور که صورتهای مالی پروژه پدیده شاندیز
نشان میدهد، این شرکت در سال گذشته حدود 10.5 میلیارد تومان برای تبلیغات
در صدا و سیما هزینه کردهاست.
البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامهها هم
از آن بهره بردهاند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود 1.4 میلیارد
تومان، روزنامه ایران 900 میلیون تومان و روزنامه جام جم 770 میلیون تومان
از این بابت درآمد داشتهاند.
این ارقام نشان میدهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیشپرداخت تبلیغات
در صداوسیما و سه روزنامه، در سال 92 عددی بالغ بر 13.5 میلیارد تومان
هزینه کردهاست. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت در همایشها و تهیه گسترده
اقلام تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است.