کد خبر: ۲۸۷۷۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۳     ۲۹ دی ۱۳۹۳
افشين پيرواني کاپيتان سابق تيم‌ملي ايران حمايت کامل خود را از تمام بازيکنان و مربيان تيم‌ملي اعلام مي کند.
به گزارش "ورزش سه" پیروانی اظهارات خود را نسبت به تیم‌ملی اینگونه بیان کرد: از قبل می‌ دانستیم امارات تیم دست و پا بسته ای نیست، اما خب آقای کی‌روش هم با توجه به شرایط تیم‌ملی تاکتیک خود را برای این دیدار داشت آن هم در اختیار داشتن مالکیت زمین در ازای دادن توپ به حریف بود. تاکتیک هایی که از تیم ایران دیدیم شامل ساختار دفاعی خیلی خوب، استفاده از ضدحملات و البته بهره بردن از ضربات ایستگاهی بود،همانطور که دیدیم امتیازهای گرفته شده در این سه دیدار از همین تاکتیکها بود. بهرحال خیلی خوشحالم که با وجود برتری عددی اماراتی در میانه زمین و حفظ توپ آنها، تیم‌ملی ایران از موقعیت خود نهایت استفاده را برد و مسیر احتمالا عراق و کره جنوبی را برای رسیدن به فینال انتخاب کرد.

وی در مورد انتقاد از کی‌روش و بازیکنان گفت: از قول من بگویید بازیکنان ما، چه جوانها و چه باتجربه های حاضر در تیم‌ملی از بهترین های آسیا هستند، امیدوارم دست به دست همدیگر بدهند و حریفان را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارند چراکه چشم میلیون ها ایرانی به افتخارآفرینی آنهاست. در مقطع کنونی و با توجه به شرایط فوتبال ما همه چیز در تیم ملی به خوبی پیش می‌ رود و امیدوارم منتقدین فعلا دست از انتقاد بکشند و حمایت خود را از تیم‌ملی اعلام کنند. الان برای فوتبال نتیجه گرفتن خیلی مهم است که خوشبختانه آقای کی‌روش راه نتیجه گرفتن را بلد است.

پیروانی در پایان راجع به عمرعبدالرحمان ستاره این روزهای تیم‌ملی امارات عنوان کرد: این بازیکن از تکنیک قابل توجهی بهره می‌ برد و بازی وی کاملا به چشم می‌ آمد اما در تیمهای عربی هر از گاهی بازیکنی ستاره می‌ شود و بعد از مدتی افول می‌ کند و جایگزینی برای وی پیدا نمی‌ شود درست برعکس ایران که همیشه ستاره و بازیکن خیلی خوب به وفور در آن پیدا می‌ شود و ای کاش برنامه ریزیهای لازم همیشه بود تا بازیکنان ما هم همیشه در دنیای فوتبال به آن چیزی که حقشان بود می‌ رسیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها