کد خبر: ۲۸۷۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۹ آذر ۱۳۹۰
دانشجویان ایرانی سفارت انگلیس در تهران را به طوفان کشیدند
ورود خود جوش دانشجویان ایرانی به سفارت انگلیس درتهران بازتاب گسترده ای در رسانه های هند داشت به گونه ای که برخی مطبوعات نوشتند دانشجویان ایرانی سفارت انگلیس در تهران را به طوفان کشیدند.
به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از خبرگزاري فارس در دهلی نو، حضور خود جوش دانشجویان ایرانی در ورود به سفارت انگلیس در تهران بازتاب وسیعی در رسانه ها ی هند داشت.

پایگاه خبری ''تایمز آف ایندیا'' در این باره نوشت: دانشجویان ایرانی سفارت انگلیس در تهران را به طوفان کشیدند.

این خبرگزاری ضمن گزارش لحظه به لحظه ورود دانشجویان ایرانی به سفارت انگلیس افزود: مردم و دانشجویان ایران با آتش زدن پرچم انگلیس در سفارت این کشور اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های دوگانه مقامات اروپا و آمریکا اعلام کردند.

خبرگزاری ''مهاراشترا استار'' نیز در گزارشی نوشت: دانشجویان ایرانی با تجمع در مقابل سفارتخانه انگلیس در تهران، خواستار اخراج سفیر این کشور شدند.

نشریه ''سیاست'' نیز در این باره نوشته است: دانشجویان ایرانی خواستار قطع کامل روابط جمهوری اسلامی ایران با رژیم سلطنتی انگلستان شدند.

روز گذشته دانشجویان و انجمن های مختلف دانشجویی در مقابل سفارت انگلیس تجمع کردند و پس از قرائت بیانیه خود وارد سفارت شده و پرچم این کشور را به آتش کشیدند.

مجلس شورای اسلامی نیز در هفته جاری طرح دو فوریت قطع رابطه را انگلیس را تصویب کردند و دو هفته نیز به سفیر این کشور مهلت دادند تا خاک جمهوری اسلامی ایران را ترک کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها