کد خبر: ۲۸۷۷۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۲۹ دی ۱۳۹۳
تيم‌ملي ايران با پيروزي يک بر صفر برابر امارات موفق شد با 9 امتياز به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند. اما شکل بازي اين تيم انتقاد بعضي از کارشناسان را به همراه داشته است.
به گزارش پایگاه 598،محمدی سرمربی سابق امارات در گفت‌وگو با "ورزش سه" ادعا می‌ کند که همین که تیم‌ملی می‌ برد خوب است: چون می‌ بریم غمی نیست. به هر حال همین که ما توانسته ایم سه بازی پشت سر خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم خوب است و امیدوارم تیم‌ملی در مرحله بعدی جام‌ملت‌ها‌ هم موفق باشد.

البته او تاکید می‌ کند که موافق این سبک بازی تیم‌ملی نیست: من شخصا موافق این سبک بازی تیم‌ملی نیستم. اما ما داریم نتیجه می‌گیریم و وقتی بازی ها را می‌ بریم دیگر جایی برای انتقاد وجود ندارد. همه باید کمک کنیم که این تیم در ادامه راهش موفق باشد.

محمدی ادعا می‌ کند که تیم کی‌روش از نظر ذهنی فوق العاده است: اگر شما بازی با امارات را دیده باشید، متوجه می‌ شوید که تیم کی‌روش از نظر ذهنی در شرایط فوق العاده ای قرار دارد. همین که شما می‌ بینید تیم تا دقیقه 90 برای پیروزی تلاش می‌ کند این یک فاکتور بسیار مثبت است. به همین دلیل است که من فکر می‌کنم تیم کی‌روش از این نظر یک تیم نمونه است.

سرمربی سابق تیم جوانان در پایان گفت: ما در این سال ها تمام سبک ها را تجربه کرده ایم، به جز همین سبک صرفا دفاعی که کی‌روش برای تیم‌ملی آن را اجرا می‌ کند. به همین دلیل هم است که من می‌ گویم امیدوارم این سبک ما را به قهرمانی آسیا برساند. چیزی که سال ها است به دنبال آن هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها