کد خبر: ۲۸۷۷۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۹ دی ۱۳۹۳
تيم‌ملي فوتبال ايران موفق شد با گل دقيقه 90 رضا قوچان‌نژاد امارات را از پيش رو بردارد و به برتري مقابل اين تيم برسد کاري که در 4 بازي اخير نيز آن را تکرار کرده بود.
به گزارش "ورزش سه"، اماراتی ها مطمئنا از نیمه های دوم دیدار مقابل ایران خاطره خوشی ندارند. تیم‌ملی ایران در 4 بازی اخیر خود مقابل این تیم با گلزنی در نیمه دوم توانسته نتیجه را به نفع خود به پایان برساند.

ایران در مقدماتی جام‌جهانی 2010 نیز با تک گل علی کریمی در دقیقه 56 موفق شده بود دیدار مقابل امارات با پیروزی به پایان برساند. پیش از آن هم در مقدماتی جام‌جهانی 2010 و در بازی رفت در امارات، ایران در حالی که با یک گل از حریف عقب بود کریم باقری در دقیقه 81 موفق شد گل تساوی را برای شاگردان علی دایی به ثمر برساند.

اماراتی ها در جام‌ملت‌ها‌ی 2011 در حالی که نیمه اول را با نتیجه صفر ـ صفر به پایان رسانده بودند در نیمه دوم 3 گل خوردند و با شکست قطر را ترک کردند. آخرین ضربه را رضا قوچان‌نژاد در دقیقه 90 این دیدار به اماراتی ها زد و در حالی که تصور می‌ شد این بازی با نتیجه صفر ـ صفر و صدرنشینی اماراتی ها به پایان برسد، گل پیروزی بخش ایران را وارد دروازه شاگردان مهدی علی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها