کد خبر: ۲۸۷۴۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۸ دی ۱۳۹۳
بعضی از نزدیکان استقلال درباره دلیل فیکس نبودن مدافع این تیم در تیم ملی اعتقاد دارند؛ «آه استقلال او را گرفته و جایگاهش را در تیم‌ملی از دست داده است.»

به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی روش به امیرحسین صادقی بازی نمی‌دهد. این مدافع که در جام‌جهانی‌ ثابت بازی کرد و اتفاقاً خوش درخشید، ناگهان نیمکت‌نشین شد.

 

صادقی نتوانست درخشش جام‌جهانی‌ را در استقلال داشته باشد و کی روش هم ترجیح داد از او استفاده نکند. در این بین او درگیر ترک استقلال هم بود.

 

امیر قلعه نویی در زمان حضور این بازیکن در آفریقای جنوبی اعلام کرد دیگر نیازی به او ندارند و بهتر است به تیم دیگری فکر کند. صادقی اما در بازگشت به تهران و جلسه با افشارزاده مدیرعامل تیم، در استقلال ماند.

 

قلعه نویی هم مصاحبه کرد و طوری حرف زد که بگوید او نقشی در ماندن این بازیکن نداشته است. در هر صورت صادقی ماند و همراه با ایران به جام ملت‌ها رفت.

 

با درخشش پورعلی‌گنجی، این بازیکن زوج سیدجلال در میانه خط دفاعی شد و صادقی روی نیمکت نشست. امیرحسین تنها در اواخر بازی با قطر بود که به زمین رفت و بازی کرد.

 

خود صادقی معتقد است تفاوتی نسبت به گذشته ندارد و دلیل نیمکت‌نشینی‌‌اش تنها به سلیقه مربی بازمی‌گردد اما بعضی از نزدیکان استقلال اعتقاد دارند به دلیل دیگری او فیکس بازی نمی‌کند‌؛ «آه استقلال او را گرفت و جایگاهش را در تیم‌ملی از دست داد.»

 

حتی این حرف به گوش صادقی هم در استرالیا رسیده است.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها