کد خبر: ۲۸۷۳۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۲۸ دی ۱۳۹۳
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: «من و مهدی رحمتی با هم روبه‌رو نشدیم که سلام و علیک کنیم.»

به گزارش  پایگاه 598 ، اردوی استقلالی‌ها در جزیره کیش به پایان رسید و این تیم پس از یک سفر کوتاه به آبادان و بازی بزرگداشت مرحوم غلامحسین مظلومی به تهران بازگشت.

 

در همین رابطه با محمود فکری تماس گرفتیم.

 

* بازی‌های تدارکاتی که انجام دادید، مناسب بود؟

- بله، چند بازی خوب انجام دادیم و حتی همین دیدار دوستانه آخر با نفت آبادان که برگزار کردیم، سوای بزرگداشت زنده‌یاد غلامحسین مظلومی بار فنی هم داشت و توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

 

* ظاهراً مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان با اعتراض خفیف آنها همراه بود. درست است؟

- برایم بسیار عجیب بود که در این اردو نه پول توجیبی به بچه‌ها دادند و نه حق و حقوق آنها پرداخت شد و تجربه نشان داده این برخوردها بی‌دلیل نیست!

 

* می‌شود واضح‌تر بگویید؟

- البته استنباط من این است که معمولاً وقتی به تیمی پول تزریق نمی‌شود، یا قرار است زیر پای سرمربی خالی شود یا مدیرعامل! می‌گویند اسپانسر تغییر می‌کند اما ندادن حق و حقوق بازیکنان به هر دلیل می‌تواند تمرکز آنان را به هم بریزد و امیدوارم این اتفاق واقعاًً به دلیل بی‌پولی باشد نه مسائل دیگر!

 

* یکسری حواشی هم در اردوی کیش به وجود آمد. راستی شما با سیدمهدی رحمتی سلام و علیک کردید؟

- راستش را بخواهید من و مهدی رحمتی با هم روبه‌رو نشدیم که سلام و علیک کنیم. شرایط جوری بود که همدیگر را ندیدیم اما در مجموع این مسائل آنقدر مهم نیست که بزرگنمایی شود.

 

* بازی‌های تیم ملی را مقابل بحرین و قطر دیدید؟

- هر چند فوتبال ما نتیجه‌گرا شده ولی معتقدم پتانسیل فوتبال ایران بالاتر از این‌هاست. ما نباید مقابل بحرین و قطر دفاع کنیم و برای‌مان خوب نیست درصد مالکیت تیم ملی ایران از بحرین پایین‌تر باشد.

 

* به هر حال 40 سالی می‌شود که ما قهرمان جام ملت‌ها نشده‌ایم و باید به کی روش حق داد اول به فکر گل نخوردن و نتیجه باشد تا فوتبال تهاجمی.

- شاید ضعف فوتبال ایران خیلی به کی روش ربط نداشته باشد منتهای مراتب شما همین بازی استرالیا و کره را دیدید، چقدر موقعیت گل داشت. برای فوتبال ایران بد است مقابل بحرین و قطر بسته بازی کند.

 

* بگذریم! راستی گل سردار آزمون را دیدید؟

- چرخش سردار از گلش قشنگ‌تر بود. او گلی فراتر از آسیا زد و دیدن این جوان به همراه مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب تیم ایران خوشحال‌کننده است.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها