کد خبر: ۲۸۷۳۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۸ دی ۱۳۹۳
يحيي گل‌محمدي سرمربي ذوب‌آهن معتقد است که به بازي تيم‌ملي مقابل امارات بايد به چشم يک فينال کوچک نگاه کنيم

 

به گزارش پایگاه 598،گل‌محمدی در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: گل نخوردن در فوتبال یک اصل است اما باید در دیدار مقابل امارات کی‌روش در فاز حمله بیشتر کار کند.

تیم‌ملی منطقی بازی کرد

به دلیل اردوی تیم ذوب‌آهن در مالزی من کمابیش دیدارهای ایران در آسیا را نگاه کرده ام، نتایجی که گرفتیم به عقیده من منطقی بوده اما در نهایت این دیدار مقابل امارات است که تکلیف را مشخص می‌ کند. برای همین شاید باید به چشم یک فینال کوچک به آن نگاه کنیم. جلوی عرب ها بازی کردن با تیم هایی مثل ژاپن و کره فرق می‌ کند برای همین بهتر است در این گروه سرگروه باشیم تا بتوانیم به جای ژاپن با عراق دیدار کنیم.

جلوی امارات باید هجومی باشیم

هر چند که تیم امارات در دیدارهای خودش توانسته گل های زیادی را به ثمر برساند، اما از لحاظ کار فوتبالی پایین تر از ایران است. اینکه همه از کی‌روش انتقاد می‌ کنند که چرا تیم دفاعی است باید بگویم که گل نخوردن در فوتبال یک اصل است و این خیلی مهم است که تیمی بتواند اول گل نخورد و بعد گل بزند، ایران هم همین کار را می‌ کند، معمولا ما دفاع می‌ کنیم و چشم به ضدحملات داریم. اما دیدار مقابل امارات فرق می‌ کند. به عقیده من آقای کی‌روش باید در این دیدار روی بحث هجومی بیشتر کار کند.

استراتژی کی‌روش

ما در دیدار مقابل امارات به برد نیاز داریم، قطعا اماراتی ها هم به زمین می‌ آیند تا صدرنشین باشند پس آنها هم دنبال پیروزی هستند. این مساله باعث می‌ شود که هر دو تیم بازی خوب و رو به جلویی را به نمایش بگذارند، باید ببینیم استراتژی کی‌روش در این دیدار چگونه است.

دژاگه موثرترین بازیکن ایران است

من دژاگه را یکی از بازیکنان مهم ایران دیدم که در هدایت تیم به جلو نقش اساسی ایفا می‌ کند، اشکان طراح خط حمله است اما بعد از آن آندو وسط زمین توپ های زیادی را از حریفان گرفته و موقعیت سازی کرده است. در خط دفاع هم فکر می‌ کنم هم خوب بودند و نباید از کار خوب حقیقی در درون دروازه بگذریم.

حضور پورعلی‌گنجی و غفوری از نقاط مثبت ایران در آسیا

به نظر من یکی از نقاط مثبت تیم ما در این دوره از رقابت های آسیایی حضور پورعلی‌گنجی و غفوری در خط دفاع بوده، استفاده از بازیکنان جوان این انگیزه را در فوتبالیست های لیگ به وجود می‌ آورد که آنها هم شانس برای بازی کردن در تیم‌ملی دارند. غیر از این خوشحالم که بازیکنان جوان فیکس در تیم‌ملی بازی می‌ کنند، قطعا لیاقتش را داشته اند و من برای آنها آرزوی موفقیت می‌ کنم.

دوست دارم یک مهاجم گل بزند

من نمی‌ توانم نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم، قطعا امیدوارم ایران برنده بازی باشد گل را هم دوست دارم یک مهاجم بزند برای اینکه برای یک مربی خیلی مهم است که مهاجم تیمش بتواند گل بزند. ضمن اینکه پورعلی‌گنجی و حسینی هم روی کرنرها می‌ توانند خطرناک باشند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها