کد خبر: ۲۸۷۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۰۹ آذر ۱۳۹۰
نظردکترفروز رجایی‌فر درباره حوادث روزگذشته‌ی سفارت انگلیس:
ما همیشه خواهان برخورد دستگاه های رسمی نظام با این گونه موارد هستیم. ما توقع داریم که تمام مطالبات انقلابی که توقع به جای جنبش های دانشجویی و مردم حزب اللهی است را دستگاه های خود نظام انجام بدهند و در مسئله بازی ایران و بحرین حرف بنده این بود که دانشجویان به جای اینکه بروند در استادیوم، خودشان را رودر روی مجلس و قوای دیگر قرار دهند تا که اصل بازی لغو بشود و از نظر تاریخی این بازی اگر انجام نمی شد درست تر بود.
به گزارش پایگاه 598، جمعی از دانشجویان انقلابی دانشگاه های تهران روز گذشته در تجمعی اعتراض آمیز خشم خود را نسبت به تحرکات و اقدامات دولت انگلستان نشان دادند که این تجمع با حواشی بسیاری همراه بود.

ورود دانشجویان به داخل سفارت انگلیس و همچنین محاصره کوتاه برخی از کارکنان سفارت موجب شد تا که دستگاه دیپلماسی ایران با انتشار بیانیه ای مراتب ابراز تاسف خود را از اقدامات برخی از دانشجویان بیان دارد.

قضیه به همین جا ختم نشد و ایران با واکنش مقامات برخی از کشور های دیگر نیز رو به رو گردید که البته خشم انقلابی دانشجویان تهرانی را می توان ناشی از خباثت بسیار دولت انگلیس در  مقابله با انقلاب اسلامی دانست.

برای تبیین این موضوع در گفتگوی کوتاه تلفنی با سرکار خانم فروز رجایی‌فر از دانشجویان پیرو خط امام و یکی از دانشجویان حاضر در رویداد تسخیر سفارت آمریکا به بررسی این موضوع پرداختیم.



دکتر رجای فر در خصوص وظایف دستگاه های رسمی کشور در برخورد با فتنه گری های کشورهای مستکبر افزود: ما همیشه خواهان برخورد دستگاه های رسمی نظام با این گونه موارد هستیم و بهتر است که مطالبات مردمی و بخصوص دانشجویان به دورن نظام انتقال پیدا کند و دستگاه دیپلماسی ما همان مطالبات مردمی را پاسخگو باشد .

همچنین بیان داشت: مسئله باغ قلهک هم ابعاد سیاسی دارد هم ابعاد حقوقی از باب مالکیت و مشکلی ندارد که ما از جهت های مختلف به انگلیس حمله قانون مدارانه ای را صورت بگیرد.

وی افزود: ما توقع داریم که تمام مطالبات انقلابی که توقع به جای جنبش های دانشجویی و مردم حزب اللهی است را دستگاه های خود نظام انجام بدهند و در مسئله بازی ایران و بحرین حرف بنده این بود که دانشجویان به جای اینکه بروند در استادیوم و خودشان را رودر روی مجلس و قوای دیگر قرار دهند تا که اصل بازی لغو بشود و از نظر تاریخی این بازی اگر انجام نمی شد درست تر بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
میرزاخانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
لطفاَ تیتر اولیه را اصلاح کنید چون این جریان حادثه نبود یک انقلاب بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
فرانسه وهلند و سوئد سفراشونو از ایران خواستند یه ماجرایی رو براتون تعریف می کنم تا بفهمید وزارت خارجه ما چقدر فشله وقتی به سفارتمون در استکهلم حمله کردن و پلیس سوئد با اشوبگران همکاری کرد اقای اسلامی بدون پیگیری جدی برای دریافت غرامت فقط به یه عذر خواهی از طرف اونا رضایت داد به طور متوسط بعد ار اون ماجرا دولت سوئد ماهی یک تا دو بار به مخالفین نظام مجوز میده بیان جلو سفارت شلوغ کنن که در اعتراض کردها به اعدام منافقین یک عدد کوکتل مولوتوف به داخل سفارت انداختن این بهترین فرصت بود که برای چندمین بار دولت سوئد رو مورد مواخذه قرار بدیم اما فکر میکنید اسلامی چکار کرد؟گفت صداشو در نیارین حتی این موضوع رو به وزارت خارجه خودمون هم گزارش نکرد تا اینکه اخبار از جای دیگه درز پیدا کرد ومجبور شد جوابگو باشه خوش خدمتیهای اسلامی ونفر دومش به اینجا ختم نمیشه در ماجرای دستگیری دپیلماتهای سوئد به اتهام اشوبگری وماجرای شرکت اوریف لیم نمی دونید چه جانفشا نی کرد انگار جگرگوشه هاش دستگیر شدن انقدر لابی کرد تا ازادشون کنه حالا هم که به خاطر ساخت وساز بدون مجوز در داخل سفارت میلیونها یورو از طرف سوئد جریمه شده بیچاره ما که باید از پول بیت المال جریمه ندانمکریهای ایشونو بدیم الان بجای اینکه بره از دولت سوئد طلبکار بشه با این خفت بهشون قول داده نترسن برای دیپلماتاشون اتفاقی نمی افته ایا تحصیل و کار فرزندان ادم ارزش وطن فروشی رو داره؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
رجایی فر از مواضع قبلی خود عقب نشینی نکن!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها