کد خبر: ۲۸۷۳۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۸ دی ۱۳۹۳
اعتماد
نعمت‌زاده مي‌گويد پيشمرگ دولت مي‌شويم، حاضريم ٥٠ درصد نيروي كارمان را كاهش دهيم و اين به آن معناست كه تصميمات بزرگ گرفته شده است.
به گزارش پایگاه 598، این روزنامه حامی دولت در گزارشی درباره کوچک‌سازی دولت نوشته است: نعمت‌زاده مي‌گويد پيشمرگ دولت مي‌شويم، حاضريم ٥٠ درصد نيروي كارمان را كاهش دهيم و اين به آن معناست كه تصميمات بزرگ گرفته شده است.

چندي پيش بود كه اصغر مصاحب نيا، رييس مركز نوسازي و تحول اداري در گفت‌وگو با «اعتماد» از پياده‌سازي طرح كوچك‌سازي دولت خبر داده بود و اين طرح را در قالب اجراي صحيح خصوصي‌سازي در وزارتخانه‌هاي مختلف خواند. وي حتي انحلال سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در زمان دولت نهم و دهم را دليلي بر عدم پياده‌سازي درست طرح تحول اداري خواند و احياي مجدد اين سازمان را دليلي بر پياده‌سازي طرحي در بدنه دولت مي‌داند كه روز گذشته محمد‌رضا نعمت‌زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت، وزارتخانه متبوعش را پيشمرگ اين طرح خوانده و رسما اعلام كرده است كه نيمي از نيروي انساني اين وزارتخانه در قالب اجراي اين طرح، تعديل خواهند شد.

 اين وزير كهنه كار دولت يازدهم هر چند كه بنا به گفته خود از صحبت كردن منع شده اما تاكيد مي‌كند كه «حاضريم به عنوان پيشمرگ تا آخر اين دولت ٥٠ درصد نيروي انساني خود را كم كنيم.»وي البته در مورد نحوه كاهش اين تعداد نيروي انساني خود صحبت نكرده است اما به نظر مي‌رسد بنا به گفته مصاحب نيا، اين تعديل نيرو در قالب واگذاري‌هاي اصل ٤٤ صورت خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها