کد خبر: ۲۸۷۰۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۲۷ دی ۱۳۹۳
ايران، شانس زيادي براي پيروزي برابر امارات و صدرنشيني در گروه دارد، اگر ايران صدرنشين شود، با تيم دوم گروه D که به طور قطع به يقين، عراق است بازي مي‌ کنيم و برنده به ديدار نيمه نهايي خواهد رفت.
به گزارش "ورزش سه"، در آن سوی کره جنوبی که به عنوان تیم اول به مرحله یک چهارم صعود کرده در مرحله بعدی با یکی از تیم های عربستان یا ازبکستان بازی خواهد کرد. صعود کره جنوبی که احتمال آن زیاد است باعث می‌ شود که ایران در نیمه نهایی با احتمالاتی که در صد بالایی دارد با کره جنوبی بازی کند.

ایران و کره جنوبی که 7 بار در جام‌ملت‌های آسیا به مصاف هم رفته اند، در این وضعیت ششمین رویارویی متوالی را در جام‌ملت‌های آسیا خواهند داشت.

در تاریخ جام ملت ها ایران صاحب 3 برد با نتایج 2 ـ 1، 6 ـ2 و 4 ـ3 برابر کره جنوبی، 3 باخت با نتایج 3 ـ صفر، 2 ـ 1 و یک ـ صفر و یک تساوی بوده است.

در گل شماری هر 2 تیم با 11 گل زده و 11 گل خورده برابر هستند اما نکته اینکه در 5 دوره گذشته 2 تیم در یک چهارم نهایی با هم بازی کرده اند که حالا در صورت رویارویی، برای اولین بار ایران و کره جنوبی در مرحله ای به جز یک چهارم نهایی (از سال 96 به بعد) بازی خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها