کد خبر: ۲۸۷۰۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۲۷ دی ۱۳۹۳
مهرداد بايرامي خيلي به موفقيت و در آخر قهرماني تراکتور اميدوار است. او اعتقاد دارد تمرينات سخت و پرفشار اين روزهاي سرخپوشان تبريزي باعث مي‌ شود آنها ثمره اش را در نيم فصل دوم ببينند.
به گزارش "ورزش سه" بایرامی در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: بعد از اردوی دبی دو، سه روز استراحت داشتیم و بعد تمریناتمان را در دو نوبت صبح و بعدازظهر پیگیری کردیم، این تمرینات خیلی به نفع ما شده و در ادامه به ما کمک می‌ کند.

او در مورد اردوی دبی ادامه داد: 2 بازی تدارکاتی آنجا انجام دادیم که به نظر من خیلی خوب بود درست است که نتیجه را واگذار کردیم، اما بالاخره در شرایط حساس بدنسازی بودیم و توانستیم با شرایط تیمی مان بیشتر آشنا شویم در حال حاضر هم که در تبریز تمرین می‌ کنیم سه، چهار روز دیگر فشار تمرینات ادامه دارد ولی همه این ها به خوشحال کردن دل هواداران تراکتور می‌ ارزد.

وقتی از مهاجم تراکتور سوال شد می‌ توانند در نیم فصل دوم جایگاهشان را از نفت‌تهران پس بگیرند پاسخ داد: صددرصد تراکتور پتانسیل قهرمانی را دارد و در نیم فصل دوم خیلی زود به جایگاهش برمی گردد.

بایرامی در مورد عملکرد تراکتور در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان می‌ کند: بازیکنانی که از اول فصل در تیم حضور داشتند، توانستند تراکتورسازی را در نیم فصل اول قهرمان کنند، امیدوارم با بازیکنان جدید نیم فصل دوم هم همین روند را ادامه دهیم.

او همچنین در مورد اضافه شدن آندرانیک تیموریان به تیم گفت: خط هافبک با اضافه شدن آندو دیگر تکمیل شد، حضور این بازیکن خیلی می‌ تواند به ما کمک کند. تیموریان بازیکن با کیفیتی است که ما از آمدنش به تیم خیلی خوشحال شدیم.

بازیکن تراکتورسازی که در دو بازی ای که برای تیمش انجام داد موثر بود، در مورد اینکه می‌ تواند نیم فصل دوم هم همین روند را ادامه دهد یا خیر ادامه داد: در دو بازی قبل از شروع تعطیلات شرایطم خوب بود، امیدوارم در 13 بازی پیش رو نیز عمکلردم خوب باشد. این را بگویم که گل زدن برای من مهم نیست مهم این است که خودم و تیمم خوب کار کنیم اما در کنارش دوست دارم گل هم بزنم.

بایرامی در پایان افزود: این تعطیلات می‌ تواند خیلی به تیم ما کمک کند که هم در لیگ و هم در آسیا موفق باشیم. وقتی انتظاری از تیمی بالا است یعنی آن تیم پتانسیل بالایی دارد، تمام سعی و تلاش ما این است که هوادارانمان را راضی نگه داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها