کد خبر: ۲۸۷۰۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۷ دی ۱۳۹۳
مهاجم استقلال‌خوزستان معتقد است که تيمش در نيم فصل دوم روند بهتري را طي خواهد کرد و رتبه شان در پايان فصل تک رقمي مي‌ شود.
به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی سیدصالحی در مورد شرایط تیمش گفت: امروز و فردا را به ما استراحت داده اند ولی در کل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بعد از اردوی کیش چند روزی به مرخصی رفتیم و بعد دوباره استارت تمرینات را زدیم. در این بین دو، سه بازی دوستانه انجام دادیم کم کم داریم خودمان را برای شروع لیگ آماده می‌ کنیم.

او در مورد بازی های تدارکاتی که انجام دادند نیز ادامه داد: بازی های خوبی بود ما توانستیم نقاط ضعف و قوتمان را بشناسیم. در این بازی ها برد و باخت هیچ اهمیتی ندارد بلکه باید نقاط قوت را بیشتر تقویت کنیم و نقاط ضعف مان را پوشش دهیم. خدا را شکر وضعیت بچه ها خوب است همه ما سعی می‌ کنیم تا زحمات مسوولان را جبران کنیم.

او در مورد ثبات استقلال‌خوزستان در نیم فصل اول نظرش را اینگونه بیان کرد: در یکسری از بازی ها در نیم فصل اول تیم می‌ توانست نتیجه بگیرد، همیشه گفته اند از ما حرکت از خدا برکت. بچه ها دارند تلاش می‌ کنند، انشاالله بتوانیم نیم فصل دوم به رتبه تک رقمی دست پیدا کنیم.

سیدصالحی در پایان به عنوان یک مهاجم نظرش را در مورد گل حرفه ای سردار آزمون اینگونه بیان کرد: زمانی که سپاهان بودم آزمون در پایه های سپاهان بازی می‌ کرد، او جوان خوب و آینده داری است. جوان هایی مثل آزمون در مملکت ما زیاد است اما از آنجایی که ترانسفر شدن خیلی سخت شده، به چشم نمی‌ آیند. چند سال پیش ترانسفر شدن کمی آسان تر بود و ما توانستیم جوان هایی چون آزمون، جهانبخش و غیره را به فوتبال دنیا معرفی کنیم. اگر آزمون در حال حاضر موفق است به خاطر لطف و عنایت خداوند است، خدایی ناکرده نباید غرور او را بگیرد، بالاخره او دارد زیر پرچم مملکت زحمت می‌ کشد. خدا را شکر آقای کی‌روش هم به جوان ها میدان می‌ دهد و باعث می‌ شود آنها بیشتر دیده شوند امیدوارم بازیکنان دیگری هم که حقشان است لژیونر شوند و از آبروی فوتبال ایران دفاع کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها