کد خبر: ۲۸۶۹۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۲۷ دی ۱۳۹۳
سردار آزمون همان ستاره تيمهاي رده سني ملي ايران و بازيکني که در ديدار با قطر بار ديگر نويد يک سنتر فروارد آينده دار را داد حالا همه فوتبال دوستان ايراني را منتظر خبر پيوستنش به يک باشگاه بزرگ اروپايي گذاشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، آزمون با سوپر گلی که در دیدار با قطر زد،‌با مصدومیت بد موقع و اشکهایش زمانی که روی نیمکت تیم ملی نشست به سوژه این روزهای فوتبال ایران بدل شده است.

در مورد ستاره نوظهور فوتبال ایران که هم اکنون در روبین کازان بازی می کند و هر روز خبر می رسد که باشگاههای معتبر اروپا او را زیر نظر دارند، یک سوال وجود دارد که شاید زیر ساخت فوتبال باشگاهی ایران را بار دیگر زیر سوال می برد.

در شرایطی که چنین بازیکنانی در سطح جهان با انتقالشان به باشگاههای بزرگ و متمول،‌به باشگاهی که در آن رشد یافته اند سود کلانی را تزریق می کنند،‌ باشگاه سپاهان اصفهان که در تمام دوران رشد سردار او را در اختیار گرفت از انتقالش به روبین کازان هیچ سودی را دریافت نکرد.

علیرضا رحیمی مدیرعامل وقت باشگاه سپاهان به سادگی رضایت نامه او را برای روبین کازان صادر کرد و به این ترتیب بازیکنی که در زمان ساکت به سپاهان پیوسته بود و می توانست سودی میلیاردی را به حساب باشگاه سپاهان واریز کند،‌ بدون هیچ منفعتی برای باشگاه ایرانی اش راهی اروپا شد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها