کد خبر: ۲۸۶۶۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۵ دی ۱۳۹۳
براي بازيکن تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز مشتري اروپايي پيدا شد.

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از فارس تیم گسترش فولاد تبریز شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف کایسر ارجی ترکیه رفت که این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید اما این بازی با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید:

*در حاشیه این دیدار برخی از اعضای تیم فوتبال نفت تهران که به اردوی آماده‌سازی‌شان در کمپ مجاور گسترش فولاد تبریز قرار دارد به دیدار مسئولان این تیم تبریزی آمدند و با آنها به خوش و بش پرداختند و این موضوع از نکات جالب توجه این دیدار بود به طوری که حتی بازیکنان دو تیم هم با هم برخورد خوبی داشتند.

*از دیدار گسترش فولاد مقابل کایسر ارجی تعدادی از خبرنگاران اهل ترکیه دیدن کردند.

*لوح یادبود باشگاه گسترش فولاد تبریز به کمپ محل این بازی احضار شد. گفتنی است بیشتر تیم‌هایی که در این کمپ اردو زده‌اند لوح‌هایی به این کمپ اردویی اهدا کرده‌اند.

*برنامه تمرینی امروز گسترش فولادی‌ها به این صورت است که بازیکنان این تیم صبح به استراحت پرداختند و در ساعت 15 به وقت ترکیه ریکاوری خواهند کرد.

*در جلسه تمرینی عصر امروز همچنین بازیکنان به ریکاوری پرداخته و توسط کادر فنی اشکالات بازی دیروز به آنها گوشزد خواهد شد.

*گفتنی است تیم فوتبال گسترش فولاد روز شنبه به مصاف تیم نفتچی باکو خواهد رفت.

*به گفته اکبر‌زاده مدیر رسانه‌ای باشگاه گسترش فولاد تبریز مدیران تیم کایسر ارجی خواهان جذب محمد‌امین درویشی بازیکن تیم تبریزی شدند. آنها حتی در این باره با کمالوند هم به صحبت پرداختند اما سرمربی گسترش فولاد از آنها خواست که در صورت تمایل به جذب این بازیکن مکاتبه ای رسمی با باشگاه گسترش فولاد داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها