کد خبر: ۲۸۶۳۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۲۴ دی ۱۳۹۳
مصطفوي:
داريوش مصطفوي رئيس سابق فدراسيون فوتبال ايران مي‌ گويد دعواي مربوط به علي دايي و محمد مايلي‌کهن هميشگي است و از حدود 20 سال پيش آغاز شده است.
به گزارش "ورزش سه" مصطفوی که دیروز در مراسم تجلیل از بازیکنان تیم‌ملی 96 در پاسخ به این سوال که نحوه تقسیم پاداش ها در دوره او چگونه بوده می‌ گوید: بازیکنان اصلی همیشه به صورت مساوی پاداش نمی‌ گرفتند. ما به بازیکنان ذخیره یک مبلغ می‌ دادیم و به بازیکنان اصلی مبلغی بیشتر. این موضوع همیشه وجود داشت و در دوره من هرگز درگیری به وجود نیامد.

او ادامه داد: تا دوره ای که من بودم اگر حاشیه و ناراحتی بود خیلی زود جمع می‌ شد، تنها درگیری دوره ما مربوط به علی دایی و مایلی‌کهن می‌ شود. آنها از زمان با هم مشکل داشتند و فکر نمی‌ کنم حالا حالاها مشکلاتشان برطرف شود.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در مورد مقایسه تیم جام ملت های 96 با حالا گفت: تیم 96 که بعدها نسل جام‌جهانی 98 را تشکیل داد با هیچ تیمی نمی‌ شود مقایسه کرد. آن تیم بسیار فوق العاده بود و من هنوز مجله فیفا را در مورد آن تیم دارم. در آن زمان ما بعد از کلمبیا و برزیل بیشترین جهش و رشد را داشتیم. آن تیم را با هیچ دوره ای نمی‌ شود مقایسه کرد.

مصطفوی در پایان به تمجید از کارلوس کی‌روش پرداخت: بزرگترین حسن کی‌روش این است که بازیکن سالاری را در فوتبال ایران تمام کرده است. او بازیکنی مثل مهدی رحمتی را از تیم خط زد و حالا علیرضا حقیقی به تیم‌ملی اضافه شده که حتی خود من روی او حساب باز نمی‌ کردم. او حالا به یک دروازه‌بان مطمئن تبدیل شده است. این چیزی است که ما آن را مدیون کی‌روش هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها