کد خبر: ۲۸۶۳۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۲۴ دی ۱۳۹۳
تيري هانري، اسطوره ي آرسنال مدعي شد که الکسيس سانچز، ستاره ي اين روزهاي توپ‌چي ها براي سال‌هاي متمادي در اين تيم خواهد درخشيد.
به گزارش "ورزش سه"، هافبک شیلیایی عملکرد خیره کننده ای به همراه آرسنال داشته و تا به حال در 20 بازی در لیگ برتر، 12 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. هانری که خود آقای گل تاریخ آرسنال است، عنوان کرد که الکسیس سال‌ها ستاره ی توپ‌چی ها خواهد بود.

او گفت:" آرسنال به دنبال بازیکنی بود که تلاش دیگران را به نتیجه برساند و او برای این هدف فوق‌العاده است.به خوبی بازی را می‌خواند و تلاش بسیار زیادی می‌کند. او گل می‌زند و به موقعیت‌های متعدد برای گلزنی نیاز ندارد. این خیلی مهم است. او بازیکن بسیار بسیار خوبی است و روند خوبی هم داشته است. فکر می‌کنم او بهترین خرید 5 یا 6 سال اخیر بوده است هنوز زود است ولی عالی بوده و فکر می‌کنم به گلزنی ادامه خواهد داد."

هانری ادامه داد:" هواداران آرسنال مدت‌هاست منتظر چنین بازیکنی هستند و بلاخره به آن رسدیند. کمی در ابتدا دچار مشکل شد، مثل دیگران ولی به خوبی با تیم هماهنگ شد و کیفیتش را به رخ کشید. فکر می‌کنم برای سالها در آرسنال می‌درخشد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها