کد خبر: ۲۸۶۱۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۴ دی ۱۳۹۳
زمان ثبت نام كاروان هايراهيان نور، ستاد شهيد صياد شيرازي اعلام شد.

مدير روابط عمومي ستاد راهيان نور موسسه فرهنگی هنری طلایه دارن اعلام كرد:

ثبت نام كاروانها تحت عنوان ثبت نام در ستاد راهیان نور شهيدصيادشيرازي، از تاريخ هشتم ديماه سال جاريآغاز مي گردد.

ایشان با ذکر این نکته که ظرفيت مقرهای پیش بینی شده جهت اسکان و سازماندهی زائران محترم در مناطق جنوبی کشور، محدود است، اعلام کرد: اولويت ثبت نام با كاروانها و افرادي است كه در زمان تعيين شده،نسبت به ثبت نام اوليه خود در سايتراهیان نور اقدام نمایند.

آقاي سيد علی بنی هاشمی اضافه كردند:

درتاريخ اوليه ثبت نام ، قطعيت تعداد افراديكهتمايل به شركت در برنامه ها را دارند بايستي از طرف مسئولين محترم كاروانها اعلام شود تا ظرفيتباقيماندهبراي ثبت نام ديگركاروانها با مشكل مواجه نگردد.

ایشان همچنین متذکر شدند: مسئولين كاروانهایی كه درخواست حضور بيش از يك دوره را با توجه به تعداد بالاي زائرانشان دارند، بايستي در همان ثبت نام اولیه، تاريخ هاي درخواستي خود را اعلام نموده تا در اولويت ثبت نامها منظور گردد.

مسئول روابط عمومی ستاد های راهیان نور شهید صیاد و شهید باقری، به زمان اعزام زائرین به کربلای ایران نیز اشاره کرد و گفت: آغاز برنامه هاي ستاد شهيدصيادشيرازي(ویژه ی كاروانها) از تاريخ 93/12/10 لغايت 93/12/28 خواهد بود.

ایشان در پایان نیز از علاقه مندان به حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور که قصد زیارت یادمان های دفاع مقدس را دارند دعوت کرد با مراجعه به سايتwww.rahiyannoor.ir اطلاعات تکمیلی را بدست آورده و ثبت نام نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها