کد خبر: ۲۸۵۹۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۳ دی ۱۳۹۳
مدافع هافبک استقلال مي گويد با چند بازي تدارکاتي ديگر تمامي بازيکنان به هماهنگي مطلوبي خواهند رسيد.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از سایت باشگاه استقلال، یعقوب کریمی درباره وضعیت اردوی کیش آبی پوشان گفت: شکر خدا همه چیز اینجا خوب است. فشار بالایی را داریم تحمل می‌کنیم و امیدوارم این زحمت‌ها و تلاش‌ها در ادامه لیگ به ما کند. یک بازی خوب نیز با پدیده مشهد برگزار کردیم.

بازیکن جوان آبی‌ها افزود: فشار زیادی را قبل از بازی در تمرینات تحمل کرده بودیم و در حال بدنسازی هستیم. همچنین ما فقط دوازده نفر بودیم ولی آنها دو تیم کامل داشتند و از تمام پتانسیل خود استفاده کردند اما ما با دوازده نفرمان خیلی خوب کار کردیم و عملکرد مطلوبی داشتیم.

او درباره هماهنگی بازیکنان تازه وارد با بازیکنان قدیمی استقلال تصریح کرد: خریدهای خوبی در نیم فصل داشتیم و بازیکنان خوبی به ما ملحق شدند. فکر می‌کنم مقداری زمان ببرد تا هماهنگی مطلوب حاصل شود و با انجام چند بازی تدارکاتی دیگر می توانیم هماهنگ‌تر شویم.

کریمی درباره شرایط تیمش برای ادامه مسابقات اضافه کرد: صددرصد می‌خواهیم اختلاف امتیازمان با صدر جدول را کاهش دهیم و تنها هدف ما در این فصل قهرمانی است و به هیچ چیز دیگه ای فکر نمی کنیم.

وی در پایان درباره احتمال حضور در سمت چپ دفاع استقلال در نیم فصل دوم اظهار کرد: در نیم فصل اول نیز چند بازی در این منطقه از زمین به میدان رفتم و اگر کادر فنی و قلعه نویی از من بخواهند باز هم در این منطقه بازی خواهم کرد. تابع تصمیمات کادر فنی هستم و سعی می کنم در هر نقطه‌ای از زمین که به میدان رفتم عملکرد خوبی داشته باشم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها