کد خبر: ۲۸۵۴۶۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۲۲ دی ۱۳۹۳
گروهی از اصلاح طلبان تندرو در اقدامی علیه امنیت ملی، درصدد هستند تا به بهانه برگزاری همایشی انتخاباتی، سخنرانی اصلی این برنامه را به یکی از سران فتنه بسپارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری- تحلیلی "خیبرآنلاین"، طبق فضاسازی رسانه ای که رییس دوره‌ای‌ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ترتیب داده، اعلام شده که همایش اصلاح طلبان روز پنجشنبه 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، طبق اعلام صورت گرفته، ظاهرا در اقدامی وقیحانه و تنش آفرین، سخنران اصلی این همایش را به محمد خاتمی (یکی از سران فتنه) سپرده اند.

این اتفاق در حالی افتاده که طبق مصوبه شورایعالی امنیت ملی، محمد خاتمی "به‌ دلیل بی‌ صداقتی‌‌اش در فتنه 88 و ارتکاب رفتار غیرمسئولانه" با محدودیت هایی مواجه است و حتی اجازه خروج از کشور را نیز ندارد.

همچنین، با توجه به اقدامات خائنانه خاتمی، موسوی و کروبی به عنوان سران فتنه، از نظر اکثر فقها و حقوقدانان، حکم قطعی آنان اعدام است که همینک با رافت نظام اسلامی، دو نفر از آنان در حصر قرار گرفته و خاتمی، از نعمت زندگی در خارج از حصر برخوردار است. حال، دعوت از یک فردی با مشخصات فوق به عنوان سخنران اصلی یک همایش سیاسی، توهین به نظام، مردم حماسه آفرین 9 دی و خون شهیدانی است که براثر فتنه گری این 3 نفر و اصحابشان در سال 88 به زمین ریخته شد.
آمادگی حزب‌الله در اجرای بند


لذا، با توجه به تلاش های مذبوحانه ای که از سوی طیف افراطی اصلاح طلبان وابسته به جریان فتنه، برای عادی سازی حضور وی در برخی مجامع صورت می گیرد، و از سویی، فشارهایی که به برخی مسئولان و نهادهای ذی ربط در ماجرای سران فتنه وارد می شود، پیش بینی می شود که در صورت اتخاذ سیاست تسامح و تساهل درباره همایش مذکور، نیروهای انقلابی و حزب اللهی با تاسی از وصیتنامه امام خمینی(ره) راسا وارد عمل شوند.

به همین منظور، ضمن هشدار به گروه افراطی اصلاح طلبان مبنی بر عدم تنش آفرینی در فضای سیاسی کشور، از مسئولان امنیتی نیز انتظار می رود نسبت به این مساله واکنش مقتضی را انجام دهند.

بدیهی است با توجه به تاکیدات همیشگی امام خامنه ای بر ماجرای فتنه 88 و عدم توبه سران فتنه و پذیرش آنان از سوی نظام، در صورت بروز کوتاهی در این زمینه و عدم انجام اقدامات پیشگیرانه و لغو سخنرانی این فتنه گر، جوانان حزب اللهی و انقلابی با تاسی از بند "م" وصیتنامه امام خمینی(ره) به تکلیف خود در این زمینه جامه عمل خواهند پوشاند و تبعات ناشی از آن، برعهده برگزارکنندگان مراسم به عنوان ناقضان قانون خواهد بود.

جهت یادآوری مردم و مسئولان، بند "م" وصیتنامه سیاسی- الهی امام خمینی(ره) در ادامه می آید:

"اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رییس جمهور و روسای جمهور ما‌بعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هر زمان آن است که نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله‌ها از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند؛ و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می‌شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است؛ و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است. و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است. و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
FINLAND
۰۱:۵۸ - ۲۲ دی ۱۳۹۳
۰
۰
افوض امری الی الله انا الله بصیر بالعباد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها