کد خبر: ۲۸۵۲۳۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۱ دی ۱۳۹۳
در فاصله کمتر از 4 ساعت به آغاز بازی تیم ملی ایرانی های حاضر در ملبورن مهیای حضور در ورزشگاه آمی پار می شوند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام ، تماشاگران ایرانی ساکن استرالیا و مسافرانی که از کشورهای دیگر برای دیدن بازی تیم های ملی ایران و بحرین به استرالیا رفته اند از بعد از ظهر امروز در ملبورن در تب حضور در ورزشگاه محل برگزاری بازی هستند.

 

* اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که از ساعت 20 امشب به وقت ملبورن (12:30 به وقت ایران) باید به مصاف تیم ملی بحرین بروند صبح امروز پس از صرف صبحانه در محوطه هتل محل اقامت شان یک جلسه تمرین سبک عرق گیری را برگزار کردند.

 

* جلسه فنی تیم ملی برای اعلام ترکیب نهایی ایران برای بازی مقابل بحرین از ساعت 15 به وقت محلی در هتل برگزار و کی روش با اعلام فهرست یازده نفره تیم ملی آخرین نکات مدنظرش برای دیدار با بحرین را به بازیکنان اصلی گوشزد کرد.

 

* طبق اعلام مسئولان برگزاری این دیدار نیمی از بلیت های ورزشگاه در اختیار ایرانی هاست. بر این اساس اعلام شده که بیش از 16 هزار بلیت به ایرانی ها اختصاص داشته که همه آن تعداد به ایرانی ها فروخته شده است.

 

* در شهر ملبورن و محل برگزاری دیدار تیم های ایران و بحرین باد شدیدی مشغول وزیدن است. این مسئله سختی هایی را برای هواداران به وجود آورده است.

 

* فروشگاه های ایرانی ملبورن با توجه به شروع بازی های جام ملت ها و برگزاری دیدار نخست ایران در این شهر کنار مواد غذایی و دیگر محصولات خود پرچم و لباس تیم ملی ایران را هم به فروش می رسانند.

 

* در حالی که مطابق قوانین فیفا برای بازی های رسمی سرود هر کشور باید نواخته شود به همین دلیل در ورزشگاه گروه نوازنده به تمرین نواختن سرود ملی دو کشور ایران و بحرین پرداختند.

 

* در هر نقطه ای از شهر ملبورن که ایرانی ها آنجا حضور دارند با گرد هم آمدن و سر دادن سرودهای حمایتی از تیم ملی به استقبال دیدار تیم ملی می روند و دیگران را هم به تشویق تیم ملی ایران ترغیب می کنند.

 

* تماشاگران ایرانی با لباس های تیم ملی کشورمان راهی استادیوم می شوند تا با نظم بهتری به حمایت از ملی پوشان بپردازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها