کد خبر: ۲۸۵۱۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۲۱ دی ۱۳۹۳
در یک حادثه تیراندازی در شهر «مسکو» واقع در شمال ایالت «آیداهو»، چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که سه نفر از آنها جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  یک فرد مسلح به نام «جان لی» ساکن شهر «مسکو» ایالت «آیداهو» آمریکا با اسلحه خود شروع به تیراندازی کرد و سه نفر را کشت و یک نفر دیگر را به شدت زخمی کرد.

پایگاه اسپوتنیک گزارش کرد که یک فرد مسلح شنبه شب (دیشب) با اسلحه خود شروع به تیراندازی کرد و سپس با خودرویی فرار کرد که در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

مأموران پلیس گزارش کردند که عامل مسلح در یک عملیات تعقیب و گریز با خودرو در نزدیکی شهر «پولمن» ایالت واشنگتن دستگیر شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که لی به سمت مادر خوانده 61 ساله خود تیراندازی کرده است و سپس به دفتر بیمه در شمال غربی آیداهو رفته است و به سمت کارکنان این اداره تیراندازی کرده و یک نفر را زخمی کرده است.

حادثه سوم در رستورانی در شهر مسکو صورت گرفته است و در آنجا سراغ مدیر رستوران را گرفته و سپس به سمت او تیراندازی کرده است و خیلی سریع از آنجا فرار کرده است.

عامل مسلح هم‌اکنون در بازداشت پلیس به سر می‌رود و مأموران پلیس آیداهو در حال تحقیق و بررسی درباره علت وقوع این حادثه هستند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز حوادثی مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود که در این حوادث تعداد زیادی از افراد جان خود را از دست می‌دهند اما قدرتمند بودن حمل سلاح موجب شده است که حتی کنگره هم تمایلی به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نداشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها