کد خبر: ۲۸۵۰۹۹
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۲۰ دی ۱۳۹۳
اينکه کي‌روش فردا تيم‌ملي را با چه ترکيبي به مصاف بحرين مي‌ فرستد، سوال مهم فوتبالي هاست.
 به گزارش "ورزش سه"، یکی از احتمال های ترکیب تیم‌ملی در بازی فردا حضور مرتضی پورعلی‌گنجی هافبک دفاعی نفت به عنوان زوج دفاعی سیدجلال حسینی است.

هومن افاضلی مربی سابق تیم امید که سال ها با این بازیکن کار کرده، در این باره می‌ گوید: اولین بار که پورعلی‌گنجی به تیم‌ملی امید دعوت شد سن و سال کمی داشت اما و در دوره بعد هم دعوت شد. همان موقع در تیم زیر 22 سال قهرمانی آسیا حضور داشت که برخی از مربیان خارجی او را پسندیدند حتی قرار شد مرتضی به همراه کاوه رضایی به سوئیس برود. یکی از باشگاه سوئیسی که در چمپیونزلیگ هم بازی می‌ کند، این دو را خواسته بود اما بعدا مربی باشگاه عوض شده و به کلی این پروسه انجام نشد. به هر حال پورعلی‌گنجی در لیگ هم در پست دفاع وسط هم بازی کرده هر چند بازیکن جوانی است اما بی تجربه نیست. البته به نظر من او در اصل هافبک دفاعی است و باید در نهایت جانشین جواد نکونام یا آندرانیک تیموریان شود.

افاضلی درباره احتمال حضور سایر بازیکنان جوان مثل آزمون و جهانبخش در ترکیب تیم‌ملی می‌گوید: کره و ژاپن هم این ریسک را کرده اند و جوابش را گرفته اند. ما هم اگر بتوانیم از جوان ها در سن و سال مناسب استفاده کنیم بدون شک به نفع فوتبال مان خواهد بود. آنها باید در جام ملت های آسیا میدان ببینند تا در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی باتجربه شده باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها