کد خبر: ۲۸۵۰۸۱
زمان انتشار: ۲۳:۴۲     ۲۰ دی ۱۳۹۳
ذوب آهني ها که نزديک به دو هفته است در مالزي به سر مي‌ برند، پس فردا با اتمام اردويشان به اصفهان بازخواهند گشت تا ادامه تمرينات را در شهر خود پيگيري کنند.
 به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده در مورد شرایط این اردو گفت: اردو خیلی خوبی داشتیم البته متاسفانه روزهای اول از نظر آب و هوایی به مشکل برخوردیم و باران های شدیدی که می‌ آمد باعث شد ما نتوانیم تمرینات خوبی را انجام دهیم و زمین تمرین ما هم زیاد جالب نبود. البته با پیگیری های آقای  گل‌محمدی همه چیز به نحواحسنت پیش رفت، 2 بازی دوستانه انجام دادیم که حاصلش یک مساوی و یک برد شد.

او در مورد هدف ذوب‌آهنی ها برای نیم فصل دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: سیاست باشگاه از ابتدا این بود که تیم خودش را پیدا کند چون دو، سه سالی است که شرایط خوبی نداریم اما خدا را شکر اوایل نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم و از نظر روحی روانی کمی بهتر شویم. به دنبال این هستیم که نیم فصل دوم خودمان را بالا بکشیم و با همت بچه ها و کادرفنی و بخصوص آقا یحیی که می‌داند تیم را چگونه جمع و جور کند، در فینال جام‌حذفی به قهرمانی برسیم. البته نفت هم با همین دیدگاه به این بازی پا می‌ گذارد ولی ما هم به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم.

رجب‌زاده در پایان در مورد دیدار حساس فردای تیم‌ملی با بحرین افزود: امیدوارم که تیم‌ملی بتواند در جام ملت های آسیا نتایج خوبی کسب کند. از دید من کار تیم ما خیلی سخت است اما موفقیت تیم‌ملی می‌ تواند در پیشرفت لیگ هم تاثیرگذار باشد. انشاالله تیم‌ملی در اولین بازی اش بتواند کار را تمام کند چون اگر کار به بازی دوم، سوم بکشد شرایط خیلی برای تیم‌ملی سخت می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها