کد خبر: ۲۸۵۰۵۸
زمان انتشار: ۲۳:۳۵     ۲۰ دی ۱۳۹۳
منصور ابراهيم‌زاده سرمربي سابق پيکان ادعا مي‌ کند که اگر ايران به بحرين در دقايق ابتدايي گل بزند، مي‌ تواند با گل هاي زياد اين تيم را شکست دهد.
به گزارش پایگاه 598،ابراهیم‌زاده در این باره به "ورزش سه" گفت: اگر تا همین جا جام ملت های آسیا را نگاه کرده باشید، تیم های عربی تیم هایی هستند که خیلی در دفاع متراکم هستند. اگر ایران بتواند گل اول را بزند، با توجه به اینکه دفاع آنها باز می‌شود ملی‌پوشان می‌توانند گل های بیشتری به بحرین بزنند.

او ادامه داد: اما اگر ایران گل نزند، باید کاملا با حوصله بازی کند. بحرین در شروع بازی و ضدحمله ها حریف قدرتمندی است و ملی‌پوشان در این بازی باید تلاش کنند تا توپ را از دست ندهند. اگر ما توپ را از دست ندهیم قطعا دفاع های بحرین اشتباه خواهند کرد و ما می‌ توانیم از فضای آنها استفاده کنیم.

او در مورد مهاجمان تیم‌ملی هم گفت: تیم‌ملی در سال های دور همیشه مهاجمان خوبی داشته است. از بهزادی و کلانی تا این آخری ها که علی دایی عملکرد بسیار خوبی داشت ولی الان مدتی است که تیم‌ملی با گل های بالا حریفانش را شکست نداده است. به همین دلیل من امیدوار هستم در جام ملت های آسیا ایران هجومی بازی کند و بتواند در نهایت به مراحل بالاتر صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها