کد خبر: ۲۸۴۹۸۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۰ دی ۱۳۹۳
فرشاد پيوس مهاجم سابق تيم‌ملي معتقد است که اگر ايران اسير حاشيه تيم هاي عربي نشود، مي‌ تواند به راحتي از سد بحرين بگذرد.

 

به گزارش پایگاه 598،پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: به نظر من بازیکنان ما باید یادشان باشد که چند سال پیش همین تیم بحرین چقدر ما را در مقدماتی جام‌جهانی اذیت کرد و زمانی که ایران حذف شد با پرچم تیم عربستان دور افتخار زد. پس باید بازیکنان ایران با تعصب و غیرت به زمین بروند و از همان اول کاری کنند تا بازی به نفع ایران تمام شود.

خیلی زود است ایران را قهرمان بدانیم

الان خیلی زود است که بخواهیم بگوییم ایران قهرمان آسیا می‌ شود، باید رفت جلو، هسته بازی به بازی را ببینیم چون فکر می‌ کنم که ما شرایط بسیار سختی داریم. در گروه خودمان با عرب ها همگروه هستیم که آنها عادت دارند بازی را به حاشیه ببرند، بچه های ما باید خیلی مواظب باشند که اسیر حاشیه نشوند. به نظرمن تیم‌ملی الان شرایط خوبی دارد و آن 4 بازیکنی که به بقیه اضافه شدند می‌ توانیم با تعصب و غیرت حرف اول را در گروهمان بزنیم.

بازیکنان حرفه ای ایران

ما نباید بازی های دوستانه کم تیم‌ملی را در شرایط و روند نتیجه گیری ایران در آسیا تاثیرگذار بدانیم چون بازیکنان ما اکثر حرفه ای هستند و در لیگ های معتبر توپ می‌ زنند که آنها با چند جلسه تمرین مرتب و هماهنگ می‌ توانند در کنار هم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. بهتر است که بازی کم را بهانه نکنیم واز همین الان بخواهیم فدراسیون را مقصر بدانیم. شرایط ما خوب است و من امیدوارم که با یک نتیجه خوب و قابل قبول برای تیم‌ملی ایران از این جام خداحافظی کنیم. به نظر من ما با حساب 1 ـ صفر می‌ توانیم بحرین را در بازی نخست جام ملت ها شکست دهیم.

به تیم‌ملی 98 یک گل شانسی زدم

من در بازی دوستانه تیم های ملی 98 و هنرمندان یک گل به ثمر رساندم که دوستان لطف داشتند و همچنان در رسانه ها از آن تعریف می‌ کند اما این گل من شانسی بود (می‌ خندد). همین که بعد از مدت ها بازیکنان بزرگ و قدیمی فوتبال دور هم جمع شدند، خودش لطف خاصی داشت امیدوارم که از این کارهای خیریه هم بیشتر در فوتبال ما انجام شود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها