کد خبر: ۲۸۴۹۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۰ دی ۱۳۹۳
جنازه کارگر ساختمانی که از ارتفاع 15 متری سوله در حال ساخت به داخل چاه سقوط کرده بود با تلاش آتش نشانان تهران از عمق 35 متری چاه بیرون آورده شد.
این حادثه مقارن ظهر امروز در شهرک صنعتی سیاه سنگ در جاده دماوند، حوالی شهرک پردیس اتفاق افتاد و منجر به مرگ کارگری 25 ساله شد.
مرتضی بهروز معاون عملیات منطقه سه آتش نشانی تهران که به اتفاق امدادگران آتش نشانی تهران در محل حضور یافته بود، در این باره گفت: کارگر نصاب سقف های شیروانی در یک سوله دو و نیم طبقه در حال ساخت، سرگرم کار بود که به دلیل نامعلومی از بالای سوله و ارتفاع 15 متری به پایین افتاد و سپس به داخل چاه آب به عمق 35 متر سقوط کرد.

وی افزود: نجاتگران آتش نشانی تهران که به کمک آتش نشانان پردیس رفته بودند، بلافاصله پس از ایمن سازی محل و زدن كارگاه، بی درنگ وارد چاه شده و این کارگر 25 ساله بنام سیفان-الف را از درون چاه بیرون آوردند که متاًسفانه عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه مرگ وی را تاًیید کردند.

معاون عملیات منطقه سه آتش نشانی تهران با اعلام این که جنازه این کارگر ساختمانی جهت بررسی بیشتر تحویل عوامل انتظامی شد، تصریح کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه هم اکنون توسط نیروهای آتش نشانی شهرک پردیس ادامه دارد.

سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری سقوط مرگبار کارگر جوان به چاه 35 متری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها