کد خبر: ۲۸۴۳۸۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۱۷ دی ۱۳۹۳
فرزاد آشوبي بازيکن شهرداري تبريز معتقد است که حضور خداداد عزيزي در تبريز باعث شده تا تمرينات شاداب تر از گذشته دنبال شود و تيم شهرداري با روحيه بهتري به استقبال نيم فصل دوم مي رود.
به گزارش "ورزش سه"، آشوبی گفت: من متاسفم که هیچ کس در فوتبال به فکر باشگاه راه آهن و مشکلات پیرامون این تیم نیست.

تغییر و تحول در شهرداری

تغییر و تحولاتی که در تیم شهرداری با حضور آقای عزیزی صورت گرفته خیلی مثبت بوده. آقای عزیزی شخصیت دوست داشتنی هست که از روزی که در تمرینات حاضر شده فضای مثبتی را به وجود آورده است. بازیکنان از لحاظ روحی شرایط خوبی پیدا کردند و فکر می کنم با این شرایط در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشته باشیم.

می توانیم مدعی صعود باشیم

تیم شهرداری در نیم فصل اول در بازیها خیلی موقعیت خلق می کرد، اما نمی توانستیم به نتیجه برسیم. البته این درست نیست که بگوییم تیم ما تمام کنده نداشته است. به هر حال وقتی تیم ینتیجه می گیرد همه تیم موثر هستند و زمانی هم که نتیجه نمی گیرد باز باید همه بازیکنان پاسخگو باشند. باید تیم را تقویت کنیم تا به امید خدا در نیم فصل دوم با شرایط بهتری به زمین برویم. شهرداری در نیم فصل اوب در جایگاه دهم قرار گرفت. اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم. اگر در نیم فصل دوم در بین چهار تیم باشیم، نتیجه خوبی کسب شده است. اما اگر بخواهم از قول خودم بگویم. به عقیده من، ما می توانیم با وفاق و همدلی نتایجمان را جبران کنیم و حتی مدعی صعود باشیم.

راه آهن باید به استیلی برگردد

مدتی است که دلم می خواهد در مورد شرایط راه آهن صحبت کنم. چون من هم از جنس فوتبال هستم و قتی که می شنوم تیمی دچار مشکل شده است ناراحت می شوم. آقای استیلی آمده در این تیم هزینه کرده، انرژی و وقت گذاشته حالا کارش به دادستانی کشیده است! آخه کی فوتبال می خواهد درست شود. چرا باید تیمهای پایه راه آهن منحل شود. من خودم به عنوان یک فوتبالی با آنها احساس همدردی دارم. اما نمی دانم که چرا مسئولین نباید دل بسوزانند. مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فقط قرار است بازی برگزار کنند؟ پس چه کسی باید به فکر فوتبال باشد و به فکر رفع مشکلات مالی بازیکنان و خانواده های آنها که چشم به را ه هستند. به غیر از سپاهان و فولاد بقیه تیمها همه مشکل مالی دارند. خب این تیم که برای کسی عایدی ندارد حالا که آقای استیلی آن را خریده است ، چرا اجازه نمی دهند که این تیم رشد کند. این حرکت منطقی و قشنگی هست و برای فوتبال هم سودمند است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها