کد خبر: ۲۸۴۳۷۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۱۷ دی ۱۳۹۳
حميد بابازاده مربي دروازه‌بان هاي تيم پيکان معتقد است که با وجود اينکه کي‌روش گفته بود همه مسائل حاشيه اي پيرامون دعوت نشدن رحمتي به تيم‌ملي حل شده، اما اين کار را نکرد و حالا جاي مهدي رحمتي آماده در بازي هاي آسياي خالي است.
به گزارش پایگاه 598،بابازاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: در سالی که مهدی رحمتی خیلی آماده بود و در دروازه پیکان هم عملکرد بسیار خوبی داشت متاسفانه به تیم‌ملی دعوت نشد.

شرایط اردوی کیش خوب است

در حال حاضر تیم پیکان در اردوی کیش است و ما تمرینات خوبی را برای بدنسازی بازیکنان پشت سر می‌گذاریم امیدوارم که در نیم فصل دوم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم. رحمتی در حال حاضر در اردو شرایط خوبی دارد و مثل همیشه تمرینات خوبی را پشت سر می‌ گذارد.

رحمتی همیشه انگیزه های خودش را دارد

بابازاده در پاسخ این سوال که چطور رحمتی این فصل توانست بدون دعوت شدن به تیم‌ملی و بازی کردن در تیم پرتماشاگری مثل استقلال انگیزه های خودش را حفظ کند؛ به هر حال مهدی رحمتی بازیکن بزرگ و حرفه ای است و خودش همیشه سعی می‌ کند شرایطش را در حد مطلوبی حفظ کند. او امسال هم یکی از ارکان اصلی تیم پیکان در خط دفاعی بوده و در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته. رحمتی همیشه انگیزه های خودش را دارد تا جایی که حتی تمرینات اختصاصی خارج از تمرینات باشگاه را انجام می‌ دهد تا همیشه در شرایط ایده آل باشد.

جای رحمتی در آسیا خالی است

به نظر اکثریت کارشناسان و اهالی فوتبال امسال می‌ بایست مهدی رحمتی با توجه به شرایط خوبی که این فصل در پیکان داشت به تیم‌ملی دعوت می‌ شد اما علیرغم اینکه آقای کی‌روش گفته بود همه چیز تمام شده رحمتی در لیست ایشان قرار نداشت تا حالا جای او در بازی های آسیایی خالی باشد.

در مورد دروازه‌بان های تیم‌ملی حرفی نمی‌ زنم

در مورد دروازه بانان جوان تیم‌ملی که در دیدار دوستانه مقابل عراق به میدان رفتند، بهتر است صحبت نکنم. البته من بازی تیم‌ملی را هم ندیدم چون ایران نبودم اما بهتر می‌ دانم که در این مورد حرفی نزنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها