کد خبر: ۲۸۳۹۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۱۶ دی ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی روش در گفت و گوی صبح امروز خود با رسانه های محلی استرالیا درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: شرایط نسبتا خوبی را در سیدنی سپری می کنیم. البته کمی در بدو ورود با گرمای این شهر غافلگیر شدیم اما خیلی زود توانستیم بازیکنان را با فضای موجود هماهنگ کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ایران به عنوان صدرنشین آسیا در رنکینگ فیفا بازیهای تدارکاتی اندکی برای آماده شدن جهت حضور در جام ملتهای آسیا انجام داده؟، عنوان کرد: متاسفانه این مشکلی است که گریبان فدراسیون فوتبال ایران را گرفته است. خیلی تلاش کردیم که این اتفاق برای ما بیفتد تا چندین بازی دوستانه با تیمهای قدرتمند انجام دهیم اما به دلیل مشکلات مالی و شرایط موجود مسئولان فدراسیون ایران نتوانستند بازیهای تدارکاتی با تیمهای مطرح را تدارک ببینند.


سرمربی تیم ملی در ادامه توضیح داد: من هم غیر از اینکه تیم ایران را به اردوی آفریقای جنوبی ببرم و کمی زودتر به استرالیا بیایم، چاره ای نداشتم. با این همه تمام بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی مانند سربازان آماده رزم در خدمت کادرفنی هستند و بدون خستگی و توجه به گرمای سیدنی برای جام ملتها آماده می شوند.


کی روش در پاسخ به این سوال شبکه تلویزیونی فاکس درباره دستاوردش از بازی با عراق تصریح کرد: من به این بازی به عنوان یک دیدار تدارکاتی خوب نگاه کردم. آنچه از نظر تاکتیکی مدنظرمان بود، در این دیدار اجرا شد، البته سعی داشتیم تا دستمان برای رقبا رو نشود و فکر می کنم به این مهم رسیدیم. فارغ از نتیجه بردی که مقابل عراق به دست آوردیم، همین که بازیکنانم را در شرایط روحی و تاکتیکی خوبی دیدم، مرا امیدوار کرد.


وی درباره بازی با بحرین در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: هنوز زود است تا درباره این بازی صحبت کنم. تیم آنالیز کادرفنی در این باره نکات فنی خوبی برای من استخراج کرده اند که از فردا در ملبورن آنها را در دستور کار تاکتیکی تیم قرار می دهیم.


کی روش در پایان درباره هدف ایران از شرکت در این مسابقات خاطرنشان کرد: ما به استرالیا نیامده ایم تا تفریح کنیم، ضمن اینکه می دانیم هر 15 تیم دیگر هم برای تفریح اینجا نیستند. همه سعی ما کسب موفقیت در این رقابتهاست اما باید این نکته را در نظر گرفت که تیم ملی ایران با تدارک نسبتا ضعیفی گام به این مسابقات گذاشته است. من از شما رسانه های استرالیایی می خواهم که این نکات را در پیش بینی هایتان برای تیمهای حاضر در این رقابتها لحاظ کنید.

 

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها